 |
 |
 |
 |
 |
HL2: d2_prison_01: Csatornán át a börtönbe |
 |
 |
d2_prison_01: Csatornán át a börtönbe
Nem sok töltés után ott vagyunk a bejáratnál, a csatornában. Halljuk az őrök beszélgetését, az persze misztikus, ők miért nem hallják a bogarak beszédét, ami eléggé hangos, 10-20 méterről hallható. Ja, bocs, nem misztikus, elfelejtette a programozó megcsinálni ezt a részt, hogy ha egy hangot adó teremtmény közelebb van mint x méter,akkor vegye úgy, mintha látná. De ezt a feltételes elágazást tartalmazó komoly kódot úgy látszik valamiért nem tudták megvalósítani.
Szóval megyünk befelé a csatornán, kanyargás, majd egy csapda: ha előre megyünk, a bogaraink megfúladnak, így inkább irányítsuk oda őket, ahova a vízből kijutunk. Itt fent egy nagyobb tér van, ahol az őrük toronyból lőnek minket, és a kedvenc bogarainkat.
Előrébb 2 prpeller nélkül, szokásos repülő támad ránk, csak most kettő. Ha kilövünk egy rakétát, akkor már ketten lövik. Aki siet, mindig az egyiket lőjje, aki meg keménykedik, felváltva: egyet ide, egyet oda.
Az elsőt lelőve könnyű dolgunk lesz, a másodikra lőtt rakéta szinte egyből talál. Itt úgy van kitalálva a játék, hogy bárhol lövöd le a repcsit, pont a végtelen rakétát tartalmazó ládától nem messze, a falba csapódik bele, hogy kinyissa a tovább vezető utat.
Bentebb egy logikai felavány: ég a tűz, és mellette egy darab elzáró szelep. Mit tegyünk? Ha megoldottuk, még egy pontosan ilyen lesz, csak itt a kar nem mell, hanem fejmagasságba van. Ez volt itt a nehezítés. Az A3-as ajtóhoz jutunk, mennénk be, amikor: LOADING
|
|
 |
 |
|