 |
 |
 |
 |
 |
HL2: d2_coast_12: Séta az idomított bogarakkal |
 |
 |
d2_coast_12: Séta az idomított bogarakkal
Itt folytatjuk rövid töltés után utunkat ebben a félig zárt sziklás részen, majd kiérünk egy tengerparti tájra ahol erőműveket kapcsolunk ki. A bogarak jönnek velünk, mindig 4 darab, ha meghalnak, akkor újra előjönnek.
Itt kicsi őrbázisok vannak, géppuskával, lerohanjuk őket, majd a rögzített fegyverrel kétszer is ledarálunk elég sok embert. A bogarak meg moziznak mögűlünk :)
Egyre közeledünk egy bejárathoz, egy börtönhöz ami a sziklák között van. Az őröket a bogarakkal jó muri elkapatni, igen jó szórakozás. Ez a játéknak a legjobban feledtető része, ami nem is nehéz, és laza. Itt már kezdenek újra megjelenni a zombis, Alienes szörnyek, sötét részen át kell kellni, ahol robbanós hordókat lövünk, de mikor közelebb értünk a börtönhöz egy csatorna bejáraton közelítjük meg. Már egyből egy Alienes gyorsfutó szörny támad ránk, ezzel is jelezve, hogy most már minden lesz itt.
Ez a rész HALO-s és Far Cry-os. A sziklás lész a Cry, a tengerpart pedig HALO-s. Nem is tudom, hogy volt-e eddig olyan rész a játékban, ami tényleg eredeti, és nem valamelyik filmből, de inkább valamely játékból vették volna át picit, vagy sehogy sem átalakítva. Miért van az, hogy sok cég tud olyan játékot, ami alig hasonlít másikra, és egyes cégek meg szinte összevágják a többi ötletet és ennyi? Mert hát a Valve most olyan helyzetben van, hogyha a Super Mario Bros-t adta volna ki 2 új pályával, az is közel tökéletes és világszenzáció lenne. De hát ilyen világot élünk, egy játéknak elég ha jó a marketingje, az nem számít, hogy másik játék sokkal profibb sok sok szempontból, az egy dolog. De ez a leírás nem erről szól! :)
Az kérdéses, hogy a zombik miért nem az őröket támadják, de majd biztos lesz olyan is. Sőt, a Half-Life első részének ez a cselekmény gerince.
Elindulunk a csatornán befelé, bogarak követnek minket, amikor LOADING
|
|
 |
 |
|