Keresés a CS2.HU portál saját keresőjével:
  
[v3nOm] sonic^pSy^pomes a PGL után
[v3nOm] nForzA^madie a PGL2004 után
[v3nOm] iNf!N!tY^NewZoo a PGL2004 után
[v3nOm] PGL^Bazsi interjú PPLAN után
[v3nOm] sonic^AR^ImmOrt4L a PGL után
[kukker] wNv interjú
[kukker] Mousesports | Blizzard interjú
[kukker+Sapek] All about NIP
[sh4d3+Sapek] All about SK.swe
[sh4d3+Sapek] All about Fnatic
[sh4d3] a`Piki interjú - egy pro pályafutása
[NoMáD] A SubiDubi szerver adminjai!

>> CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Half-Life 2 teljes végigjátszás > HL2: Chapter 8: Sandtraps: d2_coast_09: Resident Evil és Carmargeddon egyszerre
Ma 2019. november 15. péntek, Albert, Lipót névnapja van.

HL2: Chapter 8: Sandtraps: d2_coast_09: Resident Evil és Carmargeddon egyszerre

Chapter 8: Sandtraps
d2_coast_09: Resident Evil és Carmargeddon egyszerre

(összes fegyverrel, kb 50-75% töltényekkel kezdjük, mintha ideáig jutottunk vona)


Több mint 1 perc töltés után zombis-sötét-házas-véres részt újra átéljük, csak rövidítve: sok roncs között zombik és Alien-kutyák támadnak ránk, pár barát hulla, de nem él senki. Amikor bemegyünk egy kisebb helységbe, odateleportálódik egy lény és kívülről üti az üveget, de ilyet már láttunk. Azért teleportált, mert előtte néztem körbe mindenütt, és sehol semmi., Aztán újra haladunk kifelé a fény irányába. Itt 2 picit meglepő, és egyben szomorú dolog is történik:

Az egyik meglepő, hogy úgy érünk ki, hogy nem tölt, szinte már hiányzik! :)
A másik meglepő, hogy semmi sem történik kint, kiérve. Se helikopter, se aknák, se semmi. Az úton haladva látunk jobbra egy házat. Ott szét is nézhetünk, a megszokott konyha, megszokott lerombolt rész, megszokottan töltények, barát-hullák, és szokatlanul nem zombik, vagy arctapadó-köpő lény, hanem rejtözködő robot aknák támadnak ránk. De ezt ki is lehet hagyni, de amúgy izgalmas volt, hátha találok egy rejtett pályát, rejtett részt, új fegyvert, de nem, semmi különös nincs itt. Ennél a részél a SkyNet-es Terminátor-os FPS játék jutott eszembe, ott volt sok sok ilyen nyomasztó helyszín és robotok, valamint emberi hullák és töltények, cuccok.

Szóval kocsikázunk tovább az úton. Egy kisebb bázis van, ahol megállhatunk lövöldözni, de tovább is mehetünk, nehezített sérült utak, olyanok, amilyenné a magyarországi utak is alakulnának felújítás nélkül 5 év múlva, majd azt hihetnénk, hogy a barátaink várnak és újra egy demós rész, azonban nem. A barátaink halottak, egyre több a Trabant roncs, ez nem jót jelent. Egyből jönnek fegyveres őrök, melyet két repülő rak le, és bár az őröket megint csak a 6-8-at piszollyal is le lehet lőni, van egy logikai feladávány:

Jól láthatóan áram kell, hogy a minket lezáró kaput nyitni tudjuk. Bent a házban látjuk, hogy van 3 aksinak hely, de csak 2 van a szobában. Vajon hol a harmadik? A WC-ben nincs, más ötletem pedig nuku. Na jó, az egyik a ház mögött van a kocsiban, és biztonsági megoldásként a szélmalomhoz is raktak egy aksit, mintha akár szélerővel fel is töltődne az aksi. De lehet csak oda rejtették el a vicces gonoszok, hogy a gravitációs fegyvert kelljen használnunk. Szóval van 4 aksi, de csak 3 kell, berakjuk, és az ajtó nyilik is.

Itt is van már az elejétől azen a részen 2 olyan eléggé zavaró repkedő gömb, amit nem lehet szétlőni, de ha közel megyünk hozzá, akkor ránk támad és eléggé sebez. Szóval el kell lőni magunktól. Azt senki sem érti, miért nem engednek ránk kb 513 ilyen gömböt egyszerre, és egy katona sem vesztené életét, de így legalább a katonáknak nem kell a katonáknak, őröknek nyugdíjat fizetni. Gordonnal jobban járnak, mintha ingyen osztatának cigit, hatékonyabb, olcsóbb, szórakoztatóbb. :) De menjünk tovább.

Kérem tisztelettel, itt most bal kanyar jön töltéssel, szóval volt kettő egyenes, kettő jobb, és most jon a bal. A következő töltős kanyart nem merem megtippelni! LOADING



 
 

 

CSMOVIE.HU FOTOGALÉRIA


Steam telepítő Windows-ra
Natural Selection: MoTi 28-as kill-je
NS: Oonos egg and the noob lerk
ablecup2-m1r1
Natural Selection: MoTi 8-as kill-je, HA rush visszaverés
Natural Selection: aim hacks public szerveren
Hell Rell - cheat or not - part 2
MoTi play as onos :) - ns_dig_siege_fnl - onos tactics to win a game
Natural Selection: Hell Rell cheat or not?
ABLE-CUP match #4 ns_origin team3-vs-team4 t3=marine
MoTi play as onos :) - siege007 - onos tactics when HA rush
ABLE-CUP match #1 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
ablecup-m5-m6-ns_origin-t1-t4.zip
Hell Rell - cheat or not - part 3
ABLE-CUP match #2 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
SZŐNYI ISTVÁN Képzőművészeti Szabadiskola (XXXIX. évfolyam) tábor, 116 kép
ABLE-CUP match #3 ns_origin team3-vs-team4 t3=alien
ablecup2-m1r2
MoTi play as onos :) - csiege_b7 - onos tactics when HA+JP rush
Super Sony Speedhack on ns_stargate-sg1-beta4 map

Partner program:

Klikk ide a részletekért!



Igényelj CS2.HU-s
domaint INGYEN!



Ugrás az oldal tetejére

  Honlap térkép (sitemap)


Hamarosan! Hamarosan! Forum

PARTNEREK: