Keresés a CS2.HU portál saját keresőjével:
  
[v3nOm] sonic^pSy^pomes a PGL után
[v3nOm] nForzA^madie a PGL2004 után
[v3nOm] iNf!N!tY^NewZoo a PGL2004 után
[v3nOm] PGL^Bazsi interjú PPLAN után
[v3nOm] sonic^AR^ImmOrt4L a PGL után
[kukker] wNv interjú
[kukker] Mousesports | Blizzard interjú
[kukker+Sapek] All about NIP
[sh4d3+Sapek] All about SK.swe
[sh4d3+Sapek] All about Fnatic
[sh4d3] a`Piki interjú - egy pro pályafutása
[NoMáD] A SubiDubi szerver adminjai!

>> CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Half-Life 2 teljes végigjátszás > HL2: d2_coast_08: Hídd alatt, híd alatt, a ...
Ma 2019. május 23. csütörtök, Dezső névnapja van.

HL2: d2_coast_08: Hídd alatt, híd alatt, a ...

d2_coast_08: Hídd alatt, híd alatt, a ...

Meglepő módon keveset töltött, és egy ajtón kilépve ért a töltés. Az elmúlt 1 órában ez a töltés lepett meg legjobban, és sajnos nem a játék cselekménye. Szerencse, hogy nem észrevétlenül tölt, különben hát nem is tudom... :-) Na jó, örülnék neki, de hát majd egy másik játékkal játszok inkább, ha ilyen luxust akarok. Ez nem ilyen. Ez egy közel tökéletes, vagy akár tökéletes játék, sok magazin szerint, akik biztosan nem lettek „meggyőzve” hogy ezt mondják, hogy sok ember azt olvasva megvegye a játékot. De vegyétek meg azt mondom, mert az a Valve-nak jó, és lehet hogy a jövőbeli gyermekeimnek akár már egy tényleg kiforrott játékot fognak készíteni.

Szóval megyünk előre a híd alatt, igazi ügyesség szükséges hozzá, hogy ne essünk le a híd alatti vasakról, de szerencsére Gordon lába csak úgy tapad a ferde vasakra is, így nekem egyszer sem sikerült leesni, pedig okom lett volna rá.
Nagyon sok gránátvető töltény van, több helyen pedig végtelen töltényt tároló láda. Ne felejtsük el, ez nem az a játék, ahol ok nélkül történik ilyen. Az előre gondolkozók kitalálhatják, hogy mit is szokás ilyennel lőni... Szóval előre megyünk, miután az első kisebb részre átértünk, egyből ajándékként elsuhan egy vonat, ami megrázza az egész hidat. Persze ez nem akkor jön, amikor éppen vékony vasakon mászkálunk. Az is feltűnt, hogy úgy vannak véletlen elszórva a széttört átjáró elemek, hogy oda-vissza lehessen haladni. A bódékban a híd alatt arcra ugró szörnyek vannak, és gránátvető töltények. Eleinte direkt ellövöldöztem, hogy hát miért ne... Van egy rész, ahol meg a nyilas fegyvert kell zoom-al használni, ott ezt gyakorltatják velünk. Elérünk lassacskán a híd másik végéhez, egy ügyességi rész jön, ahol meredeken le kell menni zig-zag-ban. Ilyenkor nem támad ránk senki, ne féljünk. Amikor ügyességi rész van, nem keveri a Valve az akcióval, főleg nem elsőre, mert az lehet nehéz lenne.

Itt van több játék motor, azaz engine hiba is: Távolról nézve egy helységben sötét van, és egy picit közelebb érve meg világos. De ez nem hiba: Egy rejtett lény tekergeti a villanykapcsolót, ahogy közelebb érünk!!! :)

Aztán megint csak érdekes, hogy a házban 2 centit arrébb nézünk a sötétben, és elkezd csillogni a fegyverünk, fényes lesz. De visszafelé mozdulunk 2 centit, akkor teljesen sötét lesz. Aki tud erre magyarázatot, hogy a zseblámpával villogó láthatatlan emberen kívül mi lehet, azt várom! :)

A híd túloldalán van egy kapcsoló, amit őrök, utána csak egy elektromos mező véd. A mezőt egy kábelen jövő áram látja el, és ott egy hordó. Gravitációs fegyverrel a hordót hozzávárjuk a kábelhez, az kihúzodik, és át tudunk menni. Ott elsősegély, és egy kapcsoló. Nem 2, nem 3, hanem egy. Nehogy rosszat kapcsoljunk be. Gondolom voltatok már híd és mindenféle irányítóteremben. Mindenütt ugye csak egy jó nagy világitó gomb szokott lenni, amit csak egyszer lehet megnyomni? Mert ez is ilyen, véletlen. :-)

Hogy jelezzék hogy ügyesek voltunk, jött a szokásos propeller nélküli helikopter, a Terminátoros, de mivel tudjuk, hogy kb 10x kell eltalálni, így kénytelenek leszünk még visszább menni a töltényekért, tehát visszafelé már nem egy üres úton megyünk, hanem kisérnek minket. Ez a játék alap szintjéhez képest akár nehéz rész is lehet. Persze nem ott kell visszamászni, ahol leértünk a híd végére, hanem van fent egy könnyített út, ahol szinte futni, ugrani kell. Mivel idefelé jövet láttuk, hogy tudták hogy kelleni fog nekünk ilyen töltény, ezért ott vár minket kikészítve, hacsak nem lőttétek el úgy, ahogy én poénból.
De hát nem lenne játék, ha itt valami komplikáció lenne, így kb középen van egy láda ahol végtelen rakéta van. A nyugisaknak el sem kell menni középig, mert ahol kapcsoltuk a kapcsolót, picit visszább is volt egy, de hát az úgy túl könnyű lenne.

Szóval lelőjjük a repőlő ellenséget, szétrobban és a vízbe esik. Aztán a töltős ajtóig nem lesz semmi. Csak így előre mondom, hogy vajon miért lehet a kocsi mellett is egy ilyen végtelen rakétevető töltényt tartó láda? Úgy érzem, ki fog derülni, és úgy érzem, hogy senki nem fog meglepődni, bár ez még csak tipp. Ajtón be, LOADING.



 
 

 

CSMOVIE.HU FOTOGALÉRIA


Steam telepítő Windows-ra
Natural Selection: MoTi 28-as kill-je
NS: Oonos egg and the noob lerk
ablecup2-m1r1
Natural Selection: MoTi 8-as kill-je, HA rush visszaverés
Natural Selection: aim hacks public szerveren
Hell Rell - cheat or not - part 2
MoTi play as onos :) - ns_dig_siege_fnl - onos tactics to win a game
Natural Selection: Hell Rell cheat or not?
ABLE-CUP match #4 ns_origin team3-vs-team4 t3=marine
MoTi play as onos :) - siege007 - onos tactics when HA rush
ABLE-CUP match #1 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
ablecup-m5-m6-ns_origin-t1-t4.zip
Hell Rell - cheat or not - part 3
ABLE-CUP match #2 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
SZŐNYI ISTVÁN Képzőművészeti Szabadiskola (XXXIX. évfolyam) tábor, 116 kép
ABLE-CUP match #3 ns_origin team3-vs-team4 t3=alien
ablecup2-m1r2
MoTi play as onos :) - csiege_b7 - onos tactics when HA+JP rush
Super Sony Speedhack on ns_stargate-sg1-beta4 map

Partner program:

Klikk ide a részletekért!



Igényelj CS2.HU-s
domaint INGYEN!



Ugrás az oldal tetejére

  Honlap térkép (sitemap)


Hamarosan! Hamarosan! Forum

PARTNEREK: