Keresés a CS2.HU portál saját keresőjével:
  
[v3nOm] sonic^pSy^pomes a PGL után
[v3nOm] nForzA^madie a PGL2004 után
[v3nOm] iNf!N!tY^NewZoo a PGL2004 után
[v3nOm] PGL^Bazsi interjú PPLAN után
[v3nOm] sonic^AR^ImmOrt4L a PGL után
[kukker] wNv interjú
[kukker] Mousesports | Blizzard interjú
[kukker+Sapek] All about NIP
[sh4d3+Sapek] All about SK.swe
[sh4d3+Sapek] All about Fnatic
[sh4d3] a`Piki interjú - egy pro pályafutása
[NoMáD] A SubiDubi szerver adminjai!

>> CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Half-Life 2 teljes végigjátszás > HL2: d2_coast_07: Jobb kanyar az alagútban
Ma 2019. május 23. csütörtök, Dezső névnapja van.

HL2: d2_coast_07: Jobb kanyar az alagútban

d2_coast_07: Jobb kanyar az alagútban

Itt csak 20-30 másodperc töltés volt, tehát már tudjuk, hogy olyan rész jön, ahol hasonló elemeketet használ a játék, és nem is lehet hosszú rész ez miatt. Sőt, a pálya sorszámozása újra ugrott egyet. Vajon titkos részt hagytam ki, esetleg egy rosszul sikerült részt vágtak ki? (Bár azért ennél rosszabbat, azaz inkább unalamasabbat most nehéz lenne kitalálni.) Ilyenekkel ne foglalkozzunk, inkább előre!

Kiértünk, egy gázolást is átélhetünk vezetői szemből, tehát gyerekek: mindig nézzetek szét az úton, nem-e jön arra egy maximális sebességű homokjáró! Picit előrébb látunk egy nagy ködöt, azaz nem látunk semmit. Mindenki döntse el maga, hogy azért nem látunk-e előre sokat, mert ez a fantasztikus teljesítményű Half-Life 2 képtelen lenne kirakni és így palástolják a hibáját (mint kb 6-8 éve is), a tervezők nem tudták megvalósítani a távoli tájakat, lásd Far Cry-ban egy közel tökéletes megoldás, vagy netán ködös tájat akartak ábrázolni direkt. Egy vidéki vasútállomásra emlékeztető épületek, ahol sin nincs, viszont kocsival nem tudunk feljutni. Azaz elvileg fel kellene tudnunk mennünk, csak a készítők nem akarják. Ők azt szeretnénk, ha kiszállnánk. Itt vannak fegyveres őrök, de hát nem veszélyesek, és a házban egy eltört lépcső, ahova oda kell bármit rakni a feljutáshoz. Fent a már láttot szöny van, aki a Resident Evil-es résznél már bemutatkozott, és itt is fekete arcra mászókat dobál, mint a Doom 2-ben a koponyákat köpködő gömbszerű lény. Úgy látszik, egyedi ötlet az sajnos nem sok van. Szóval fent van mindenféle cucc, és a továbbhaladási irányt is megtudjuk: A ház alatt vezető kiépített kis úton kell majd a híd alatt átkelni. Ha ezen is átautoztunk volna, az túl egyszerű lett volna. Én speciel örülök ennek, hiszen látszólag így próbál a játék nem egysíkú lenni.

A házban elsősegély, páncél töltő cellák, megyünk ki az ajtón egy újabb láda felé, amikor hirtelen, rémszítően, szinte teljesen várarlanul: LOADING



 
 

 

CSMOVIE.HU FOTOGALÉRIA


Steam telepítő Windows-ra
Natural Selection: MoTi 28-as kill-je
NS: Oonos egg and the noob lerk
ablecup2-m1r1
Natural Selection: MoTi 8-as kill-je, HA rush visszaverés
Natural Selection: aim hacks public szerveren
Hell Rell - cheat or not - part 2
MoTi play as onos :) - ns_dig_siege_fnl - onos tactics to win a game
Natural Selection: Hell Rell cheat or not?
ABLE-CUP match #4 ns_origin team3-vs-team4 t3=marine
MoTi play as onos :) - siege007 - onos tactics when HA rush
ABLE-CUP match #1 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
ablecup-m5-m6-ns_origin-t1-t4.zip
Hell Rell - cheat or not - part 3
ABLE-CUP match #2 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
SZŐNYI ISTVÁN Képzőművészeti Szabadiskola (XXXIX. évfolyam) tábor, 116 kép
ABLE-CUP match #3 ns_origin team3-vs-team4 t3=alien
ablecup2-m1r2
MoTi play as onos :) - csiege_b7 - onos tactics when HA+JP rush
Super Sony Speedhack on ns_stargate-sg1-beta4 map

Partner program:

Klikk ide a részletekért!



Igényelj CS2.HU-s
domaint INGYEN!



Ugrás az oldal tetejére

  Honlap térkép (sitemap)


Hamarosan! Hamarosan! Forum

PARTNEREK: