Keresés a CS2.HU portál saját keresőjével:
  
[v3nOm] sonic^pSy^pomes a PGL után
[v3nOm] nForzA^madie a PGL2004 után
[v3nOm] iNf!N!tY^NewZoo a PGL2004 után
[v3nOm] PGL^Bazsi interjú PPLAN után
[v3nOm] sonic^AR^ImmOrt4L a PGL után
[kukker] wNv interjú
[kukker] Mousesports | Blizzard interjú
[kukker+Sapek] All about NIP
[sh4d3+Sapek] All about SK.swe
[sh4d3+Sapek] All about Fnatic
[sh4d3] a`Piki interjú - egy pro pályafutása
[NoMáD] A SubiDubi szerver adminjai!

>> CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Half-Life 2 teljes végigjátszás > HL2: d2_coast_05: Ki az alagútból újra, nyilas-puska
Ma 2019. július 16. kedd, Valter névnapja van.

HL2: d2_coast_05: Ki az alagútból újra, nyilas-puska

d2_coast_05: Ki az alagútból újra, nyilas-puska

Érdekes, hogy betöltés után egyből látjuk mi van ott, de még pár másodperccel előtte semmit sem láttunk. Meg tudták volna oldani a modellezők hogy folyamatos átmenet legyen, csak ahoz az új rész elkészítése után vissza kellett volna rakni a régi pálya egy részét, ami nem 2 perc, így nem foglalkoztak vele. Ha az alagút elején is láttuk volna, mi van a másik oldalt, nekünk tetszett volna, de ők rájöttek: ezért biztos nem kapnak egy petákkal többet sem, így nem is eröltették. Aki meg ellenőrizte a munkájukat, az biztos örült, hogy nem fagy ki a játék töltés közben itt például, így nem látta senki sem fontosnak az ilyen apróságot. Tényleg: egy ilyen játékhoz valójában mi is kell? De ez egy költői kérdés, autózzunk tovább a 40 másodperces, szinte „pillanat” töltés után.

Újabb roncsok, és megjelennek a már vízben is tapasztalt olyan aknák, amik felénk gurulnak, ha bizonyos távolságba kerülünk, addig meg mozdulatlanul várnak minket... Hát számomra ez már nagyon elcsépelt ötlet, már csont sincs, amit lerághatnának. Megint pár akadály, Mr. Gordon felkapja maximális sebesség mellett is a földön fekvő lőszert és a tárba rakja 1 másodperc alatt szokásosan, de ez már alap, és jön egy picit gyanús rész: Látszik egy hulla a jobb oldali dombon, az út sok kocsi ronccsal elzárva, és távolban pedig ellenségek mozognak. Csak nem valami új fegyver? Hát de. Megtaláltuk a nyilas-puskát, ami izzó vörös töltényt lő ki. Az ellenfelek megint úgy vannak beállítva, hogy van ami mozog, van ami pedig fixen áll, hogy mindenkinek legyen sikerélménye, és kipróbálhassa a fegyvert.

Ha a vízbe juttatunk egy auto roncsot, akkor a beesés pillanatában a víz felületén egy csobbanás sprite, azaz kétdimenziós kép tesz úgy, mintha csobbanna, de ha a víz síkjából néznénk, nem csapna ki belőle semmi, majd a kocsi abban a pillanatban eltűnik. Hullám semmi, átlátszóság semmi. Itt már nem foglalkoztak a vízzel, ez nem elsődleges irány, itt nem számít.

Újabb Far Cry-ra emlékeztető rész: Egy bázis szerű rész, az utunkat lezárták, be kell menni, hogy kinyissuk az előttünk lévő energia kaput, hogy tovább mehessünk. Én itt a kihívás kedvéért csak a játék elején talált piszollyal löttem, és így is kb 20%-ot sebződtem a géppuskás, shotgunos őrök és rám guruló aknák ellen. Ez a normál szint, hogy kb 10+ ellenfelet egy alap piszollyal úgy lelövök, hogy alig sérülök? De így legalább nem nehéz, viszont unalmas és nincs kihívás. Sőt, 3 fegyveres mögé oda is lopakodtam, de nem vettek észre. Ha ez Counter-Strike lett volna, bizony csúnya késelés lett volna, így azonban csak lelöttem öket a mezei piszolyommal.

Itt egy Liaz roncsot láthatunk, a nyílas fegyver környékén pedig a világ egyik legrosszabb konstrkuciós motorját tartalmazó Zaporozsec (vagy hogy írják :) roncsot. Úgy látszik, volt a csapatban Kelet-Európai modellező, vagy így próbálták felhívni a Valve Software menedzsmentjét, hogy Kelet-Európai szintű pénzt kapnak csak, és picit lázadnak... De ezek szerint nem látták az illetékesek ezt a részt, és nem kaptak észbe... :-)

Jól látható módon az energiakapuhoz egy kábel van kötve, amely póznákon keresztül egy áramot szolgáltató kocsihoz vezet, amit kettő kis ék fog vissza, hogy le ne zuhanjon a szakadékba. Ez a kocsi is golyóálló, az ékeket ütve, ami vasnak látszik, de Gordon pajszera azért behorpassza azt is, apróság. A Gravitációs fegyverünnel kikapjuk az ékeket, vagy a pajszerral kiütögetjük, és a kocsi legurul, a kábel megszakad, és az elektromos mező megszűnik, ami az utunkat állta. Hát, ez bizony nehéz nem volt, de legalább találunk előtte egy új fegyvert. Haladunk tovább, üres út, és most már biztos leszidták a pályákat tervezőket, hogy mindig egyenes úton van töltés, így most egy jobbra irányuló kanyarban tölt a játék. Egy szavunk sem lehet, ez picit sem egysíkú játék!!! :)



 
 

 

CSMOVIE.HU FOTOGALÉRIA


Steam telepítő Windows-ra
Natural Selection: MoTi 28-as kill-je
NS: Oonos egg and the noob lerk
ablecup2-m1r1
Natural Selection: MoTi 8-as kill-je, HA rush visszaverés
Natural Selection: aim hacks public szerveren
Hell Rell - cheat or not - part 2
MoTi play as onos :) - ns_dig_siege_fnl - onos tactics to win a game
Natural Selection: Hell Rell cheat or not?
ABLE-CUP match #4 ns_origin team3-vs-team4 t3=marine
MoTi play as onos :) - siege007 - onos tactics when HA rush
ABLE-CUP match #1 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
ablecup-m5-m6-ns_origin-t1-t4.zip
Hell Rell - cheat or not - part 3
ABLE-CUP match #2 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
SZŐNYI ISTVÁN Képzőművészeti Szabadiskola (XXXIX. évfolyam) tábor, 116 kép
ABLE-CUP match #3 ns_origin team3-vs-team4 t3=alien
ablecup2-m1r2
MoTi play as onos :) - csiege_b7 - onos tactics when HA+JP rush
Super Sony Speedhack on ns_stargate-sg1-beta4 map

Partner program:

Klikk ide a részletekért!



Igényelj CS2.HU-s
domaint INGYEN!



Ugrás az oldal tetejére

  Honlap térkép (sitemap)


Hamarosan! Hamarosan! Forum

PARTNEREK: