Keresés a CS2.HU portál saját keresőjével:
  
[v3nOm] sonic^pSy^pomes a PGL után
[v3nOm] nForzA^madie a PGL2004 után
[v3nOm] iNf!N!tY^NewZoo a PGL2004 után
[v3nOm] PGL^Bazsi interjú PPLAN után
[v3nOm] sonic^AR^ImmOrt4L a PGL után
[kukker] wNv interjú
[kukker] Mousesports | Blizzard interjú
[kukker+Sapek] All about NIP
[sh4d3+Sapek] All about SK.swe
[sh4d3+Sapek] All about Fnatic
[sh4d3] a`Piki interjú - egy pro pályafutása
[NoMáD] A SubiDubi szerver adminjai!

>> CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Half-Life 2 teljes végigjátszás > HL2: d2_coast_03: Száguldás tovább, ki a folyosóról
Ma 2019. július 16. kedd, Valter névnapja van.

HL2: d2_coast_03: Száguldás tovább, ki a folyosóról

d2_coast_03: Száguldás tovább, ki a folyosóról

Bár a játékban csak egy képkocka, egy pillanat telik el, nekem sajnos 40-50 másodpercnyi töltés. De már rutinos vagyok, hoztam üdítőt és sütit, még jó is, hogy nem kell pause-t nyomni hogy ehessek picit. Itt a jutalom. (Az is lehetséges, hogy 2 giga ramos, 4 GHz-es gépen csak 5 másodperc a töltés, ezt sajnos nem volt alkalmam kipróbálni a HL2 megjelenésekor.)

Az út véget ér, leesünk, de a továbbra is egy felé mehetünk rész marad. Ha jó irányba megyünk, akkor bogarak támadnak ránk. Találunk egy félig lerobbant házat, ahol van 3 fegyveres őr. Miután végeztünk velük, egy beállított távcsövön láthatjuk hogy a velünk lévő emberek éppen eltakarítanak az útból egy halott bogarat, és amúgy jól elvannak. Egy bogár minket az ajtó előtt vár, oldalról, de őt nem zavarja az sem ha zajt csapunk tőle 2 méterre, semmi sem. Sőt, én odadobtam alá egy gránátot, azt is moccanás nélkül tűrte. Azrtán szétrobbant. Lehet ezt várta?

Szóval az ellenséges intelligencia mozgása, reakciója még a Half-Life 1-nél és látványosan rosszabb. Már a kilencvenes években is modernebb AI-t írtak, de hát elégedjünk meg ezzel amit (legtisztább esetben) megvásároltunk. Sok helyen nem is említettem, de bár az ellenség látóterében vagyunk, de az ellenfél csak vár, vár, hogy arra a megadott helyre lépjünk, amikortól aztán tényleg megmozdulhat. Szóval ez így csak félig játék... félig élet... Lehet innen a Half-Life? Ha igen, akkor én nagyon várom a Full-Life-ot! :-) Mert ott talán ilyen apróságra is figyelnek majd. De hát ne álmodozzunk!

Autózzunk tovább, gázoljunk el, vagy kerüljünk ki pár őrt, aztán vezessünk oda, amit előtt láttunk a rögzített távcsövön.

Ott üdvözölnek minket, örülnek hogy látnak, és rá kell hogy döbbenjünk, hogy jobban ismernek minket itt a játékben az élőlények, mint a kommunizmus fénykorában Lennint! :-) Szóval egy férfi mondja hogy kövessük, ahol egészen véletlenül olyan fegyverről tartanak oktatást, mint a lézer célkeresztes, nyomkövetős gránátvető, és ha azt mondom, hogy az oktató a mi kezünkbe adja, ezen szerintem már senki sem lepődik meg. Szinte sorsszerűen pont most támadják meg ezt a több szintes, de fentebb lerombolt házat egy Terminátor-ban látott robot-repülő szerű légi jármű, amibe kb 8-10-et kell lőni hogy vége legyen. A fegyverbe 3 töltény fér, így kereshetünk töltényt mindenfelé (szétszorva szinte minden lebontott házban oda van nekünk készítve 3 töltény és elsősegély), de a lustábbakra is gondoltak, ugyanis a hallhatatlan egyik kisérőnk folyamatosan adagolja nekünk egyesével a töltényeket.

Miután lelőttük ezt a repcsit, gratulálnak, az oktató emlegeti a professzort, majd újra arra buzdítanak, hogy induljunk el a jó kis buggy-s kocsinkkal. De előtt e az idegen lény sokat nézte a Star Wars-t, és úgy tesz mint Yoda: koncentrál, és a páncélunkat feltülti kicsit több mint 50 cellával, majd kicsit szégyenkezve megjegyzi (mint a férj a nászéjszaka második percében a kérdőn, csalódottan néző feleségének), hogy csak ennyit tudott most. Mi örüljünk ennek is, vagy ne, mindegy, szálljunk be a kocisba, ki is nyitják az ajtót, mint ahogy megszokhattuk, és go.

El is indulunk, de már megint vége az útnak, megint leesünk, egy üres hegyi és füves kanyar (90% Far Cry érzés, csak nem olyan lágy és jó), majd szokásosan, nagyon logikusan sajnos, de LOADING



 
 

 

CSMOVIE.HU FOTOGALÉRIA


Steam telepítő Windows-ra
Natural Selection: MoTi 28-as kill-je
NS: Oonos egg and the noob lerk
ablecup2-m1r1
Natural Selection: MoTi 8-as kill-je, HA rush visszaverés
Natural Selection: aim hacks public szerveren
Hell Rell - cheat or not - part 2
MoTi play as onos :) - ns_dig_siege_fnl - onos tactics to win a game
Natural Selection: Hell Rell cheat or not?
ABLE-CUP match #4 ns_origin team3-vs-team4 t3=marine
MoTi play as onos :) - siege007 - onos tactics when HA rush
ABLE-CUP match #1 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
ablecup-m5-m6-ns_origin-t1-t4.zip
Hell Rell - cheat or not - part 3
ABLE-CUP match #2 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
SZŐNYI ISTVÁN Képzőművészeti Szabadiskola (XXXIX. évfolyam) tábor, 116 kép
ABLE-CUP match #3 ns_origin team3-vs-team4 t3=alien
ablecup2-m1r2
MoTi play as onos :) - csiege_b7 - onos tactics when HA+JP rush
Super Sony Speedhack on ns_stargate-sg1-beta4 map

Partner program:

Klikk ide a részletekért!



Igényelj CS2.HU-s
domaint INGYEN!



Ugrás az oldal tetejére

  Honlap térkép (sitemap)


Hamarosan! Hamarosan! Forum

PARTNEREK: