Keresés a CS2.HU portál saját keresőjével:
  
[v3nOm] sonic^pSy^pomes a PGL után
[v3nOm] nForzA^madie a PGL2004 után
[v3nOm] iNf!N!tY^NewZoo a PGL2004 után
[v3nOm] PGL^Bazsi interjú PPLAN után
[v3nOm] sonic^AR^ImmOrt4L a PGL után
[kukker] wNv interjú
[kukker] Mousesports | Blizzard interjú
[kukker+Sapek] All about NIP
[sh4d3+Sapek] All about SK.swe
[sh4d3+Sapek] All about Fnatic
[sh4d3] a`Piki interjú - egy pro pályafutása
[NoMáD] A SubiDubi szerver adminjai!

>> CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Half-Life 2 teljes végigjátszás > HL2: d1_canals_11: A majdnem zsákutca
Ma 2019. november 16. szombat, Ödön névnapja van.

HL2: d1_canals_11: A majdnem zsákutca

d1_canals_11: A majdnem zsákutca

Másfél perc töltés után haladunk tovább, észre sem lehet venni, hogy töltött. Itt lezárt útba boltunk, újabb logikai feladvány:

Van egy lezárt híd, ami előtt egy litre kötött ugratórámpa van, csak a liftben nincs elég súly most. Viszont felette ott egy odarakott jó nagy tűzhely vasból, pont úgy, hogy bele lehessen lökni. Ezt már Freeman nem kapja fel, pedig néha nagyobb dolgokat is megcsinál, szimplán csak rálöki, és kész is az ugrató.

Ezután fény derül, miért is töltött a játék ennyit: egy kapuhoz érkezünk, ahol velünk lévő emberek köszöntenek, összesen hárman vannak: egy E.T. klón, akihez hasonlót már láttunk egy piros bodegában egy férfivel, egy néger férfi, és egy visszafogott külsőkkel rendelkezdő nő. Itt örülnek nekünk, a lény nem engedi még kinyitni az ajtót. Felmegyünk kicsi bázisukra, látunk egy térképet, ahol elmagyarázzák merre menjünk, az E.T. csinál a vizijárművünkre egy géppuskaszerű fegyvert, ami 100 tölténnyel rendelkezik, és visszatöltődik, tehát végtelen muníció van. Itt külön jelzi a játék, hogy tudunk ezentúl lőni is az elsődleges lövéssel, ami a legtöbbeknek a mouse első gombján van.

Ezután helikopter újra, rakétákat lövő kocsi, de most lőhetjük már őket, újabb pörgős zene szól! Gonoszan a katonák előlünk elzárják az utat, ahol ha kiszállunk szedhetünk össze töltényeket, elsősegélyt, de annyi eszük volt, hogy odakészítettek egy vasrácsból készült rámpát, hogy az őáltaluk lezárt akadályt ki tudjuk kerülni. Ennyire butának nem nézhetnek minket, aztán mégis.

Újabb csatornás akció, azonban itt már nem csak üldöznek minket, hanem mivel van fegyverünk, már mi is lövünk és minkket is lőnek.

Szerintem sokkal jobb lett volna, ha eddig lett volna tele a környék katonákkal, nekünk nem lett volna fegyverünk a vizi egységünkön, majd ha ezt túléltük, akkor meg hosszú időn át semmi sem... :)

Üres csatorna, ugratás, de közben töltés...



 
 

 

CSMOVIE.HU FOTOGALÉRIA


Steam telepítő Windows-ra
Natural Selection: MoTi 28-as kill-je
NS: Oonos egg and the noob lerk
ablecup2-m1r1
Natural Selection: MoTi 8-as kill-je, HA rush visszaverés
Natural Selection: aim hacks public szerveren
Hell Rell - cheat or not - part 2
MoTi play as onos :) - ns_dig_siege_fnl - onos tactics to win a game
Natural Selection: Hell Rell cheat or not?
ABLE-CUP match #4 ns_origin team3-vs-team4 t3=marine
MoTi play as onos :) - siege007 - onos tactics when HA rush
ABLE-CUP match #1 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
ablecup-m5-m6-ns_origin-t1-t4.zip
Hell Rell - cheat or not - part 3
ABLE-CUP match #2 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
SZŐNYI ISTVÁN Képzőművészeti Szabadiskola (XXXIX. évfolyam) tábor, 116 kép
ABLE-CUP match #3 ns_origin team3-vs-team4 t3=alien
ablecup2-m1r2
MoTi play as onos :) - csiege_b7 - onos tactics when HA+JP rush
Super Sony Speedhack on ns_stargate-sg1-beta4 map

Partner program:

Klikk ide a részletekért!



Igényelj CS2.HU-s
domaint INGYEN!



Ugrás az oldal tetejére

  Honlap térkép (sitemap)


Hamarosan! Hamarosan! Forum

PARTNEREK: