 |
 |
 |
 |
 |
HL2: d1_canals_11: A majdnem zsákutca |
 |
 |
d1_canals_11: A majdnem zsákutca
Másfél perc töltés után haladunk tovább, észre sem lehet venni, hogy töltött. Itt lezárt útba boltunk, újabb logikai feladvány:
Van egy lezárt híd, ami előtt egy litre kötött ugratórámpa van, csak a liftben nincs elég súly most. Viszont felette ott egy odarakott jó nagy tűzhely vasból, pont úgy, hogy bele lehessen lökni. Ezt már Freeman nem kapja fel, pedig néha nagyobb dolgokat is megcsinál, szimplán csak rálöki, és kész is az ugrató.
Ezután fény derül, miért is töltött a játék ennyit: egy kapuhoz érkezünk, ahol velünk lévő emberek köszöntenek, összesen hárman vannak: egy E.T. klón, akihez hasonlót már láttunk egy piros bodegában egy férfivel, egy néger férfi, és egy visszafogott külsőkkel rendelkezdő nő. Itt örülnek nekünk, a lény nem engedi még kinyitni az ajtót. Felmegyünk kicsi bázisukra, látunk egy térképet, ahol elmagyarázzák merre menjünk, az E.T. csinál a vizijárművünkre egy géppuskaszerű fegyvert, ami 100 tölténnyel rendelkezik, és visszatöltődik, tehát végtelen muníció van. Itt külön jelzi a játék, hogy tudunk ezentúl lőni is az elsődleges lövéssel, ami a legtöbbeknek a mouse első gombján van.
Ezután helikopter újra, rakétákat lövő kocsi, de most lőhetjük már őket, újabb pörgős zene szól! Gonoszan a katonák előlünk elzárják az utat, ahol ha kiszállunk szedhetünk össze töltényeket, elsősegélyt, de annyi eszük volt, hogy odakészítettek egy vasrácsból készült rámpát, hogy az őáltaluk lezárt akadályt ki tudjuk kerülni. Ennyire butának nem nézhetnek minket, aztán mégis.
Újabb csatornás akció, azonban itt már nem csak üldöznek minket, hanem mivel van fegyverünk, már mi is lövünk és minkket is lőnek.
Szerintem sokkal jobb lett volna, ha eddig lett volna tele a környék katonákkal, nekünk nem lett volna fegyverünk a vizi egységünkön, majd ha ezt túléltük, akkor meg hosszú időn át semmi sem... :)
Üres csatorna, ugratás, de közben töltés...
|
|
 |
 |
|