Keresés a CS2.HU portál saját keresőjével:
  
[v3nOm] sonic^pSy^pomes a PGL után
[v3nOm] nForzA^madie a PGL2004 után
[v3nOm] iNf!N!tY^NewZoo a PGL2004 után
[v3nOm] PGL^Bazsi interjú PPLAN után
[v3nOm] sonic^AR^ImmOrt4L a PGL után
[kukker] wNv interjú
[kukker] Mousesports | Blizzard interjú
[kukker+Sapek] All about NIP
[sh4d3+Sapek] All about SK.swe
[sh4d3+Sapek] All about Fnatic
[sh4d3] a`Piki interjú - egy pro pályafutása
[NoMáD] A SubiDubi szerver adminjai!

>> CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Half-Life 2 teljes végigjátszás > HL2: d1_canals_07: városi logikás csatornaderbi
Ma 2019. július 16. kedd, Valter névnapja van.

HL2: d1_canals_07: városi logikás csatornaderbi

Fél percnél több töltés után folytathatjuk azt a pillanatot, ahol megszakadt a játék. Süti/chips/ütítő utáltöltés ilyenkor ajánlott, és akkor nem kell pause sem :)

Szóval megyünk tovább, és látunk egy őrt szokásosan hukapálca nagyságú stégen elég magasan, úgy néz ki, mintha a híd közepét lebontották volna, és jobb oldalra fából odaépítenek valamit, hogy le lehessen robolni.

Én kiugrottam a kis kétéltű járműből, és a géppuskásat párszor meglőttem, aki a pontatlan lövéseit abbahagyta, és menekülni próbált, persze inkább sétált, majd újabb golyók után összeesett. Direkt nem romboltam le ezt a szupererős fahidat, hogy kipróbáljak valamit. Elképzeltem, hogy én, Gordon Freeman olyan erős vagyok, mint a sebezhetetlen tank-páncéos járművem, azaz a kétéltű vizibicikli, amivel eddig közlekedtem. A vízben elkezdtem úszni a faoszlopok irányába, és elhatároztam, hogy én össze fogom omlasztani az egészet. Nekiúszok, és reccs. Mi a fene! Úgy látam a játék is fel ven készülve, hogy egy Freeman úszva összeomlassza a hidat. Még egyszer nekiúszok, és reccs, ropp. Az egyik tartópillér összetört Gordon pihi-puha testétől. A másikhoz szinte csak hozzáérek, és ugyanúgy reccsen, roppan, majd összeomlik az egész fél-híd. Szerencse, hogy itt nincsenek halak, mert már egy pár kilós élőlény is összeomlaszthatta volna ezt, és az előző hidakat is. Értem már, jelen korunkban miért pusztítják a vizi élőlényeket! :)

Szóval ez technikailag úgy lehet, hogy a haoszlop nem a pálya része, hanem egy dinamikus poligon-objektum, ami bizonyos események (pld hozzáérés) hatására széttörik, eltünik, elmozdul. És Jelen esetben mindegy hogy egy nagy sebességű jármű megy neki, vagy egy öreg úszó ember. Tehát ezek a stégszerű hidak lábai bármilyen játékos által irányított eseményre összeomlik. Ez később még hasznos lehet.

Átmentünk a híd alatt, balra zsákutca, jobbra tekerve egy kis sziget, majd újabb zsákutca. A kényesebb játékosok szálljanak ki a kis szigeten, és úgy fel tudnak sétállni a létrán a hírda kis mászókával, hogy nem lesz csúnya saras a cipője! :) Fent álljunk meg, még ne menjünk az őr közelébe, de ne is menjünk be az egyetlen ajtón. Várjunk. Csend van. De mikor hozzáérünk az ör géppuska töltényéhez / közel megyünk hozzá, egyből egy viszhangosított üzenetet kapunk, mintha a városban a központi hangosbemonbóba mondaná be valaki.

Itt a Black Mesa projectről, és rólunk beszélnek. Aki szeret többször elindított wave állományokat hallgatni a viszhangosítás érdekében, az hallgassa végig.

Menjünk be az ajtón. Itt már a játék elején látott irányítópultot látunk, aminek nem az az oka, hogy lusták voltak a grafikus-modellezők újat tervezni, hanem mindenütt ezt a típust használják a kompatibilitás miatt. Bentebb menve látunk megkínzott embert, és találunk új fegyvert: gránátokat. Van itt sok sok muníció, minden ami kell.

Egy következő szobában egy raktár van, ahol vannak papírdobozok, amik igen bugosak: Ha ráütünk akkor kinyilnak, de ha bele megyünk akkor újabb poligon hibát látunk, mert mintha a fejünket levágva benne lennénk. A dobozokat ütve puffognak, majd láthatatlanná vállva eltünnek. Az itt lévő láták is eltüntek, elpárologtak pára nélkül. Hát még 2004-ben sem tudták azt kivitelezni a játékot készítők, hogy egy üres szobában pár szétvert doboznak a maradványai ottmaradjanak. Talán a HL4-ben már láthatunk olyan fadobozt, ami 8 darabra törve ott fog maradni, és nem tűnik el. De nem fantáziálok.

Ne felejtsük el, hogy találtunk gránátokat, amiket még nem próbáltattak ki velünk miután szétnézünk a szobában, a másik végében ott lesz két fegyveres, akik hordó mögött bujkálva várják, hogy rájuk dobjuk a gránátot. Szóval mindig olyan szituáció jön ha valami új dolgot találunk, hogy azt be tudjuk gyakoroltatni. Jó lenne, ha a HL3 egy oktató-játék lenne, hogy is kell élni...

A komoly összecsapás után a bentebbi szobában újabb látvány jön: láthatjuk ahogy az őr ki tudja törni az üveget, és olyan szépen bereped, meg jönnek a repülő-fűnyírómotorok is, amiket eltávolítva tovább haladhatunk.

Itt mindenfelé végtelen gránátot tárolo ládák vannak, és olyan szituációk, hogy használjuk őket. Ajánlom, hogy elégedett legyen a Valve, itt csak dobáljuk el a maximum 5 gránátunkat, és töltsük újra a kimeríthetetlen forrásból.
Ha kimegyünk ebből a helységből, elsősegély gép, majd ajtón kívül oda jutunk, ahol a kis vizibringánkkal nem tudtunk tovább menni, csak éppen bal oldalt van, és egy vaskerítés választ el minket tőle, szemben egy nagyobb tér, a végén rögzített gépágyús egyedül, és lő minket. Miután elintéztük mögötte egyből egy ajtó, ott sok sok fegyveres, de nem fedezték volna azt aki lő, nem jöttek volna ki, inkább csak bent vártak, hogy le tudjuk lőni a kinti fegyverest. Lehet hogy nem szerették a kint örködőt?! :)

Próbáljuk ki a fegyvert, ha odamegyünk nem jönnek ellenségek mint legutóbb. Gonoszan az következik, hogy még jövünk erre, és használni fogom. Vajon így lesz?

Újabb demonstráció: az őr ajtót nyit, majd visszaszalad el elbújik, majd végtelen ciklusban ismétlődik, amíg le nem lőjjük. Bent jobbra a Resident Evil-ben is látott titkos vaskohó tetején a géppuskánkba találunk másodlagos fegyverként használható 2 darab gránátvető töltényt. De ha nem vesszük fel, azzal sem maradaunk le semmiről, ez nélkül is továbbmehetünk.
Kijutva a másik ajtón újabb logikai feladvány: Egészen véletlenül az a zsilip elromlott, szinte szikrázik a vizi utunkat álló lezárás irányítója, mindenfelé rács, nem tudunk semerre menni. Szembe ezzel egy daru, a daru kábelek rá vannak rögzítve a jobb oldalt lévő kis stégen lévő sok sok fára, ki van feszülve a kötél, és alatta meg robbanós hordók. Ti is belelőnétek a hordókba? Ha nem, akkor itt vége a játéknak, szóval tegyétek meg! :)

Azután elszabadulnak a fák, és széttörik az utunkat álló zsilipet, és már csak vissza kell menni, és a kis járművünkkel tovább haladni. Még ilyet, pont ott volt az a rögzített fegyver, és nem jöttek ellenségek. Bevallom, fogadni mertem volna, hogyha kimegyek az ajtón a fegyverhez, lesz ott ellenség. És úgy volt: Pár másodperc alatt végük is lett.

Így megcsodálhatunk újabb Half-Life 2 engine bug-okat, hogy a tologatható kocsi az emberen áttolható, mármint a kereke, és a holtestek egymásba esnek, nem egymásra. Tehát egyik halott őr feje a másik hasában van, egy magasságban a hasával. De nem kötekszem, hiszen az minden idők legjobb játéka sok sok egyáltalán nem „ anyagilag meggyőzőtt” újság, magazin szerint.

Haladunk visszafelé, örök várnak minket, de kiérve a csatornához már nincs kint senki, szerencsére senkinek eszébe sem jutott, hogy egyetlen vizi eszközünket bántsa, esetleg felrobbantsa, pedig ott jöttek be az őrök pár méterre tőle... De hát tudom, ez is nagy dolog lett volna.

Újra vizi rodeó!

Átkelünk a zsilipen, és látunk a vízben egymás mellett 2 ládát. Ha pont közöttük megyünk, mindkettőt szétverjük, és a profi Morgan egyből, abban a pillanatban az elsősegéllyel meggyógyitja magát, és feltölti a védőruháját. Ezt hívjuk profizmusnak.

Megyünk az úton, lőnek ránk rakétavetős kocsik, persze ha nem állunk meg, nem találnak el, ha látunk egy látvágyos olajszerű tüzet, ami a vizen ég, akkor menjünk a jobb oldali ugratóra, utána az „úton” jobbra, ott egy kocsi a robbanástól a vízbe kerül, ezeket kikerülve bemehetünk egy híd alatti csatornába, ahol újabb dolgot tanulunk: A fű, vasag mocsári-vizi növényzet kizárólag pár méterről látszik, távolabbról átlátszó, láthatatlan. Az oké, hogy a HL2 engine közelre sprite-alapú, esetleg néha poligon alapú füvet kirak, de hogy nem tudták megírni hogy távolra lekicsítve rakjon ki valamit, ez már nevetséges. Újabb hosszú, ellenség és veszély nélküli csatorna, ilyenkor készülhetünk a töltögetésre, és már jön is: LOADING



 
 

 

CSMOVIE.HU FOTOGALÉRIA


Steam telepítő Windows-ra
Natural Selection: MoTi 28-as kill-je
NS: Oonos egg and the noob lerk
ablecup2-m1r1
Natural Selection: MoTi 8-as kill-je, HA rush visszaverés
Natural Selection: aim hacks public szerveren
Hell Rell - cheat or not - part 2
MoTi play as onos :) - ns_dig_siege_fnl - onos tactics to win a game
Natural Selection: Hell Rell cheat or not?
ABLE-CUP match #4 ns_origin team3-vs-team4 t3=marine
MoTi play as onos :) - siege007 - onos tactics when HA rush
ABLE-CUP match #1 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
ablecup-m5-m6-ns_origin-t1-t4.zip
Hell Rell - cheat or not - part 3
ABLE-CUP match #2 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
SZŐNYI ISTVÁN Képzőművészeti Szabadiskola (XXXIX. évfolyam) tábor, 116 kép
ABLE-CUP match #3 ns_origin team3-vs-team4 t3=alien
ablecup2-m1r2
MoTi play as onos :) - csiege_b7 - onos tactics when HA+JP rush
Super Sony Speedhack on ns_stargate-sg1-beta4 map

Partner program:

Klikk ide a részletekért!



Igényelj CS2.HU-s
domaint INGYEN!



Ugrás az oldal tetejére

  Honlap térkép (sitemap)


Hamarosan! Hamarosan! Forum

PARTNEREK: