Keresés a CS2.HU portál saját keresőjével:
  
[v3nOm] sonic^pSy^pomes a PGL után
[v3nOm] nForzA^madie a PGL2004 után
[v3nOm] iNf!N!tY^NewZoo a PGL2004 után
[v3nOm] PGL^Bazsi interjú PPLAN után
[v3nOm] sonic^AR^ImmOrt4L a PGL után
[kukker] wNv interjú
[kukker] Mousesports | Blizzard interjú
[kukker+Sapek] All about NIP
[sh4d3+Sapek] All about SK.swe
[sh4d3+Sapek] All about Fnatic
[sh4d3] a`Piki interjú - egy pro pályafutása
[NoMáD] A SubiDubi szerver adminjai!

>> CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Half-Life 2 teljes végigjátszás > HL2: Chapter 4: Water Hazard, d1_canals_06: Radioaktív szórakozás
Ma 2019. november 15. péntek, Albert, Lipót névnapja van.

HL2: Chapter 4: Water Hazard, d1_canals_06: Radioaktív szórakozás

Chapter 4: Water Hazard
d1_canals_06: Radioaktív szórakozás

(Ha új játékot kezdünk a Chapter 4-nél, akkor kapunk vaskampót, pisztolyt 18 + 60 tölténnyel, géppuskát 45 + 90 tölténnyel, ott álltunk a kedvnec kis hobbijárművünk mellett, szóval nem is járunk rosszul! :)

Itt száguldunk a kinyitott zsilipen át tovább a radioaktív mocsáron, ami nem nyitott, hanem egy csatornaszerű részen megy tovább... Talán hogy ne terhelje úgy le a gépünket a táj?

Itt haladva szépen kijutunk ebből a részből, és egy lezárt kikötőbe érkezünk, ahol eleinte barátnak tűnő emberek vártak, de a felérve a kikötőbe már csak 2 „fejfoglalós” szörnyeteg, amik látványosan az oda kikészített hordókkal dobálnak, és ha nem megyünk el, bizony el is találnak! Érdekes, hogy pontosan akkor lövik ezt az idegeneket tartalmazó vírust, amikor mi odaérünk. Értem én, hogy így lesz érdekes, látványos a játék, de a globális realitásérzetet sajnos ez eléggé roncsolja. Persze valószinűleg nem mindenkinél.

Azt már megtudtuk, hogy ahova ilyen rakétát lőnek, ott fejre ugró szörnyek lesznek, és az összes rajtunk kívüli emberegyből ilyen zombivá válik. Érdekes, hogyha mi nem is mozgunk, ránk szinte minimális veszélyt okoznak ezek az arcra tapadó lények, persze a zseniális védőruhánk miatt lehetséges.

Tehát felmegyünk a tetőre, leengedünk egy csörlőt, és kapunk elsősegélyt és töltényeket. Ezt az előző kikötős részt akár ki is hagyhatjuk, de nézzünk be, miért ne. A vízen uszva ládákban találhatunk még töltényeket.

Tovább haladva előkészítettek egy ugratót, ahol kiélhetjük vágyainkat: nekilendülve óriásit ugratunk. Jobbra egy híd alatt is mehetnénk át, de egy barátnak tűnő a védőruhánkhoz energiacellákad dob le, majd látunk egy ugratót, ami előtt ott egy tábla hogy ne erre. Balra meg vaskapu van. Az ugrató úgy néz ki, hogy ott egy ráma, de a rámba fölött egy másik rámpa, csak ellentétes irányból, tehát ha realisztikus lenne, akkor ha ugratni próbálnánk akkor pld le kellene hogy várja a főszereplő fejét az a vas, vagy legalábbis frontális ütközés következtében totálkárosnak kellene lennie a járművünknek. Próbáljuk ki! :) Maximális sebesség, rámpa... és egy ütközés hang, sebesség nulla, sérülés nulla. A járművűnk úgy látszik ilyen apróságoknál sérthetetlen.

Ha realisztikus lenne a játék, akkor ha összetörjük ezt a járművet úszva kellene haladni, vagy akár ki is fogyhatna az üzemanyag. De lehet, ez túl nehéz lenne, meg ezt több idő lett volna kivitelezni, így ez kimaradt.

Szóval ugratnánk, de nem tudunk. Ha szétnézünk, észrevesszük hogy az ugrató mellett balra van egy nyitott csatorna, ami szinte hívogat, és az ugratónál úszik egy hordó a bízben, hiszen az egész ugrató a vízben van és az ugrató alatt egy nagy tárolórács, amiben van egy hordó. Vajon mit kell tenni? Kizárásos alapon megfogjuk a kikészített hordót és berakjuk alulra. És micsoda fantasztikus dolog történik: megemelkedik az ugrató, szinte már használható. Látszik, hogy valami még kell, mert nem túl magas.

A kisérletezni vágyók megpróbálhatnak felugratni a szuper járművünkkel, de nem fog sikerülni alap esetben. A nyugisabbak meg benéznek a csatornába, és ledobnak onnan 2 hordót, beviszik a híd alá, és potenciálisan olyan magas lesz az ugrató, hogy nekünk az tökéletes legyen. Gondolom ezt a szörnyek rendezték így be, mert nincs jobb dolguk, és tesztelnek minket.

Tovább... ugratás, és hopsz, sikerült. Itt megint egy modernebb ürhajó, ami akár egy újkori rendőrautó is lehet, lerak jóval előttünk 2 fegyveres őrt, akiknek esélyük sincs minket megállítani. A bátrabbak üssék el őket, a biztosra menők hajtsanak feléjük, és majdnem elöttük ugorjanak le, lehet az egyiket el is üti így, és a másikat meg le is löhetitek, de pld a pajszerral is minimális életerő vesztéssel le lehet ütni. A normál tudású géppuskás őr / rendőr alig tud megsebezni egy pajszeros támadót. De ennek örüljünk, több életerőnk marad. Aki megsérülne, a ládában ott pár lépésre ki van készítve elsősegély.

A titkos járatokat kedvelőknek egy újabb logikai feladvány:
Van egy nyitott csatorna, HL jel ráfestve balra, de nem tudunk felugrani, mászni nem tudunk, viszont mellette egy bezárt rácsos csatorna, és előtte egy hordó. Ha megfogjuk a hordót, be tudunk mászni a csatornába. Itt a csatornába tekerjük maximális hangerőre az erősítőt / fülhallgatót, kapcsoljuk le a villanyt, és induljunk el a csatiban... Essünk bele a vízbe, és whaaaaaaaaaaaaa. Akár egy ilyesztő helyzetbe is kerülünk. Aki játszott a Doom3-al, és jól birta, ezt a kicsit ilyesztő szituációt észre sem veszi. A jutalmunk nem marad el, minden amire szükségünk van (a játék keretein belül).

Remélem lesz olyan titkos rész is, amit ha megtalálok és bemegyek, tuti vége a játéknak, mert pld rámcsukódik egy ajtó, összeprésel valami, vagy még sok lehetőség lehetne... :)

Szóval ha megyünk tovább, akkor újabb demonstráció következik: itt azt láthatjuk, hogy milyen szépen tudnak az őkök magasról is leugrani. A bátrabbak üssék el őket, így sérülés nélkül elintézzük a hármas kis csoportot.

Egy irányba mehetünk, baloldalt egy ugrató, ami már még magasabbra visz fel, és még nagyobbat repülünk. Nem kell megilyedni, hogy egy magasított sétgnek repülünk, mert a kis járgányunk az összes szinte hurkapálca erősségű fadarobot eltöri, és összeomlik az egész. Ezt van közel 5 másodpercünk feldolgozni, mert ha megyünk tovább, egy elképzelhetetlen szituáció jön: Egy szinte ugyanolyan gyenge fából lévő stég, kényelmesen neki tudunk menni, össze tudjuk omlasztani, és rajta fegyveres őrök. Tehát itt azt tanultuk meg, hogy stégeket is össze tudunk omlasztani. Kíváncsi vagyok, melyik pályarészen jön az el, hogy valamit nem mutatnak meg.

Itt leesünk egy lentebbi vizes részre, ennek mindig az az értelme a pályaszerkesztők oldaláról, hogy ne lehessen visszajönni. Megyünk tovább, egy kanyar és LOADING



 
 

 

CSMOVIE.HU FOTOGALÉRIA


Steam telepítő Windows-ra
Natural Selection: MoTi 28-as kill-je
NS: Oonos egg and the noob lerk
ablecup2-m1r1
Natural Selection: MoTi 8-as kill-je, HA rush visszaverés
Natural Selection: aim hacks public szerveren
Hell Rell - cheat or not - part 2
MoTi play as onos :) - ns_dig_siege_fnl - onos tactics to win a game
Natural Selection: Hell Rell cheat or not?
ABLE-CUP match #4 ns_origin team3-vs-team4 t3=marine
MoTi play as onos :) - siege007 - onos tactics when HA rush
ABLE-CUP match #1 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
ablecup-m5-m6-ns_origin-t1-t4.zip
Hell Rell - cheat or not - part 3
ABLE-CUP match #2 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
SZŐNYI ISTVÁN Képzőművészeti Szabadiskola (XXXIX. évfolyam) tábor, 116 kép
ABLE-CUP match #3 ns_origin team3-vs-team4 t3=alien
ablecup2-m1r2
MoTi play as onos :) - csiege_b7 - onos tactics when HA+JP rush
Super Sony Speedhack on ns_stargate-sg1-beta4 map

Partner program:

Klikk ide a részletekért!



Igényelj CS2.HU-s
domaint INGYEN!



Ugrás az oldal tetejére

  Honlap térkép (sitemap)


Hamarosan! Hamarosan! Forum

PARTNEREK: