 |
 |
 |
 |
 |
HL2: d1_canals_03: csővezetékes alagút |
 |
 |
d1_canals_03: csővezetékes alagút
Itt szétlőve egy hordót egy eltévethetetlen alagútrenszerbe jutunk, ahol egy faajtó mögött egy túlélőt találunk, és látunk repkedő fűnyírókat kábel nélkül, amik az életünkre törnek: ventillátorszerű kaszabolójuk van, azzal repülnek és azzal támadnak egy betonfalat akár órákig is szikráztatnak, de nem megy ki az éle. Ha egy ilyen ellenséget eladnának mint fűnyíró, bármennyit kérhetnének, mert nem kopik, önélezős, és soha nem merül le! Szóval ezeket likvidálva kijutunk a szabadba, ott megint egy hordót kell arrébbrakni, hogy fentről lőnek, bemegyünk, és lejutunk egy de_aztec szerű szatornába. Hogy jelezze a játék, hogy valami új jön, megint beindul valami techno zene, ami akciót sejtet: már géppuskás őrök, katonák jönnek, melyeket lazán lelövünk rohanva pisztollyal is, hogy ők minimálisat sebeznek ránk, mert még géppuskával sem tudnak futó emberre lőni. Szóval van már ilyen fegyverünk is (Submachine Gun, azaz SMG, 45 fér a tárjába) egy vízben lévő lassú csatorna-ventillátorhoz jutuk a szabadban, az pedig a vízben mozog szépen. Itt leúszva megyünk, de felmehetünk egy külön nekünk épített kéménybe levegőt venni, nehogy megfulladjunk. Itt újabb akció: van sok sok robbanós hordó, és jönnek a repülő fűnyírók? Ti mit tennétek? Én szétlőttem a hordókat és az összesnek vége lett.
Itt jön egy újabb logikai rész: van egy hely, ahova nem lehet felmászni, a másik teremben pedig picit eldugva egy nagy vastag csövön egy zsilipnyitó? Létezne, ha megnyitom tele lesz vízzel és be tudok menni, ahova ugyancsak felmászhattam volna? És igen. A csővezetéket úgy építették meg, hogy könnyen, sérülés nékül rá tudjunk mászni, majd megnyitva jön a víz. Hát ilyen nagyon sok játékban már tapasztaltunk, ez lerághatatlan csont. Bemegyünk ott, ahol eddig nem tudtunk, és ki is jutunk onnan, ahonnan kellett. Töltögetés…
|
|
 |
 |
|