Keresés a CS2.HU portál saját keresőjével:
  
[v3nOm] sonic^pSy^pomes a PGL után
[v3nOm] nForzA^madie a PGL2004 után
[v3nOm] iNf!N!tY^NewZoo a PGL2004 után
[v3nOm] PGL^Bazsi interjú PPLAN után
[v3nOm] sonic^AR^ImmOrt4L a PGL után
[kukker] wNv interjú
[kukker] Mousesports | Blizzard interjú
[kukker+Sapek] All about NIP
[sh4d3+Sapek] All about SK.swe
[sh4d3+Sapek] All about Fnatic
[sh4d3] a`Piki interjú - egy pro pályafutása
[NoMáD] A SubiDubi szerver adminjai!

>> CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Half-Life 2 teljes végigjátszás > HL2: d1_canals_01a: tűz felett egy helikopter
Ma 2019. július 16. kedd, Valter névnapja van.

HL2: d1_canals_01a: tűz felett egy helikopter

d1_canals_01a: tűz felett egy helikopter

30+ másodperc szoksás töltés, ami már várható volt, mégis hirtelen jött. Egy helikopter repült el felettünk, de el sem merem mondani, hogy vajon mi is jöhet ezután. Vajon katonák is voltak rajta? Vagy csak éppen ráért, és céges benzinnel hazaugrott valami kinai kajáért? Ez ki fog hamarosan derülni.
Szóval előre a csatornában az őrök lelőnek pár embert, bemehetünk a csatornában, ott is lelőjjük az embert, a rádió az itt lévő katonát kéri, de hiába verjük, ütjük a rádiót, nem árt neki, amit végig akartak mondani, azt végigmondja. Aztán felcsörtetünk a létrán, és ott áll háttal egy normál fegyveres őr és egy rögzített gépágyús őr. Ott ugrálok mögöttük, semmi. Felveszem az elsősegélycsomagot kb 30 cm-re az őrtől aki háttal van, semmi. Oldalt állok, szinte semmi. Aztán mikor az őr elé mászok, na akkor már lő, de én nyugisan a kis vasferkómmal leütöm, véres lesz a gépágyú, de a másik őrt nem zavarja, hogy oda fröccsen valami, és eltávozott az élők közül az, ak 25 cm-re állt tőle. Ő csak előre néz. Ugrálok mellette, de semmi. Rámászok a vállára, majd a fejére, azt sem zavarja. Ugrálok a fején, de semmi. Azt már le sem merem írni mint tipp, hogy míg nincs ellenség, vajon ezzel a másik őrrel miket csinálhatnak, ha ez sem zavarja. Két kézzel fogja a fegyvert, és ráállok a kezére. Semmi. A fegyveren táncolok, semmi. Mászok hátra, a csöve felé, na akkor már észrevett! Biztos belelógott a cipőm a célkeresztbe, és ez megzavarta. Őt is leütöm a vassal, és innentől újabb „kapcsolót” kapcsoltam be, mert egy pillanatra tölteni kezdett: kiírja, hogy megfoghatom a rögzített gépágyút a „használ”, azaz use gombbal, és mint a lövöldözős ügyességi játékban balról, jobbról, mindenhonnan katonák jönnek, akik képtelenek minket likvidálni, még 10-20 másodperc alatt sem. Jönnek kaikáze kamerák is, azok jó nagyot robbannak, de hát ez így jó. Van valami rakétás, akit bár nem látunk, lövi ránk a rakétákat és egyszer csak szétlövi a géppuskánkat, ami robban is, de szinte alig sérülünk meg, míg normális esetben szétszakadtunk volna apró darabokra, de hát ez ilyen. A szétlövés azért kellett, nehogy valaki itt élvezkedjen sokáig. Szóval rakétás néha lő, aztán ennyi. Jobb oldalt van egy út előre a párkányon, és itt jön az amit az elején tippeltem, hogy meg kell fogni valamit, és arrébbrakni, amiről át tudunk a megszakadt párkányon ugrani az előbbrejutás érdekében. Morgan, a nem is öreg csóka úgy mellkas magasságra emeli a robbanóanyaggal csurig teli 1-2 hektoliteres hordót, hogy Canon a barbár (vagy Conan?) sem tudta volna így lazán, a hordóval ugrálni meg főleg nem. Szóval erős a mi Freeman-ünk, ez a lényeg. Előre haladva a megint egy út felé hirtelen egy barátságos emberke biztat minket, és megerősít, hogy jó uton vagyunk.

Itt előre haladva lehetne akár töltés is, de mivel volt volt, így nem lesz. Egy csőben mentünk, majd fent egy kisebb terem van, ahol fent egy rácsos bejárat, és tovább megint cső. Itt hozzáérünk egy újabb láthatatlan kapcsolóhoz, és lőnek fentről az őrök, és Half Life 1-ben hallott szokásos rádióhangon beszélgetnek. Csak tippelek, de ez a beszéld lehet a HL1-ből vették át, módosítás nélkül, annyira olyan. Ha ez az előző rész lenne, ha innen kijutunk, akkor vége lenne a demó változatnak, mert ott is úgy ért véget, hogy jöttek a katonák, és egy ilyesmi helyen mászkáltunk. De majd kiderül, mi is lesz itt.

Mentem előre, dobálnak fentről be égő hordókat, amik robbanni fognak gondoltam, ott voltam nem messze, és hopsz! Felrobbant. De nem csak az, hanem az összes hordó is, és meghaltam. Na ez meglepő volt! :) Mivel innen kb 2 méterre mentettem, így már folytattam is. Beugrottam, mikor dobták a hordót, lemerültem és kb 2 méterről meg sem sértültem a sok hordó egyszerre történő robbanásától. Ettől viszont kiszakadt egy csatorna átjáró, és tovább tudtam menni. De előtte sikerült az első olyan embert lelőni, akinek a lába himbálózott halála után! Jippi!
Itt újabb ellenségek szokásosan egy fahívon, ki lehet lőni a fahíd alatt szépen odakészített robbanós hordókat, és össze lehet szedni a töltényeket. Itt tudjuk megfigyelni, hogy igenis különbözik a célzás: oldalt és előre futva 4-ből 3 tölténnyel futva is lelőjjük az embereket, akik képtelenek így meglőni „tudásból”, maxium véletlenül. Szóval ez nem Counter-Strike, hogy a pontos lövéshez meg kelljen állni, ez itt úgy is deadja, ha rohangálunk közben :)

Itt láthatunk fentről leugráló ellenséget. Már tudtam hogy mennyi golyó kell hozzá hogy meghalljon, míg mászott le, lőttem, és ugyanolyan vígan szaladt felém, mintha meg sem lőttem volna, eltaláltam a kezét és elterült :)
Ezután hordokat tologászva előre a híd alatt újab kis járat, ahol Half-Life 1-ben megszokott lények vannak, akik a nyelvüket lelógatva ha hozzáérünk lassan felhúznak és kivégeznek, ha nem öljük meg őket. Itt 2 volt, de előrébb lépdelve pár tucat. Itt párat, vagy az összeset likvidálva szépen előre tudunk haladni, ahol találunk egy hullát, és elsősegély cuccokat, szokásos módon a faládákban nekük tökéletesen megfelelő töltényeket. Itt víz jön újra, víz alól is lelőhetjük az ellenfelet, nem gond, ők is lövik a vizet, ami igen szép. Jól figyeljük erre, ez a rész ezt demonstrálja. A vízből egy út vezet vissza fel, ahol fastégen rohanva a sok sok fegyveres között alig talál el többtucat ember, és visszanézve pedig mi látjuk őket tisztán, ők minket már nem lőnek, mert túl messze vagyunk. Meglőttem innen egy őrt, szegény zavarodottan arrébb sétált, mint akinek elképzelése sincs, honnan lőttek, pedig kb 10 másodperce hagyta abba a lövést rám. Azán lelöttem, a fél méterre mellette álló embernek a szeme sem rebbent, csak néznek felém, és ennyi. Szóval bizonyos távolságra sem látnak az ellenfelek, ha akár egy pici valami is az útba lóg… Jó tudni, bár így sokkal unalmasabb és anti-izgalmasabb az egész.

Menjünk előre a csőben egy kis csatorna elosztóba érünk, zuhanunk le, a levegőben vagyunk, ééééééééééééééés:



 
 

 

CSMOVIE.HU FOTOGALÉRIA


Steam telepítő Windows-ra
Natural Selection: MoTi 28-as kill-je
NS: Oonos egg and the noob lerk
ablecup2-m1r1
Natural Selection: MoTi 8-as kill-je, HA rush visszaverés
Natural Selection: aim hacks public szerveren
Hell Rell - cheat or not - part 2
MoTi play as onos :) - ns_dig_siege_fnl - onos tactics to win a game
Natural Selection: Hell Rell cheat or not?
ABLE-CUP match #4 ns_origin team3-vs-team4 t3=marine
MoTi play as onos :) - siege007 - onos tactics when HA rush
ABLE-CUP match #1 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
ablecup-m5-m6-ns_origin-t1-t4.zip
Hell Rell - cheat or not - part 3
ABLE-CUP match #2 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
SZŐNYI ISTVÁN Képzőművészeti Szabadiskola (XXXIX. évfolyam) tábor, 116 kép
ABLE-CUP match #3 ns_origin team3-vs-team4 t3=alien
ablecup2-m1r2
MoTi play as onos :) - csiege_b7 - onos tactics when HA+JP rush
Super Sony Speedhack on ns_stargate-sg1-beta4 map

Partner program:

Klikk ide a részletekért!



Igényelj CS2.HU-s
domaint INGYEN!



Ugrás az oldal tetejére

  Honlap térkép (sitemap)


Hamarosan! Hamarosan! Forum

PARTNEREK: