Keresés a CS2.HU portál saját keresőjével:
  
[v3nOm] sonic^pSy^pomes a PGL után
[v3nOm] nForzA^madie a PGL2004 után
[v3nOm] iNf!N!tY^NewZoo a PGL2004 után
[v3nOm] PGL^Bazsi interjú PPLAN után
[v3nOm] sonic^AR^ImmOrt4L a PGL után
[kukker] wNv interjú
[kukker] Mousesports | Blizzard interjú
[kukker+Sapek] All about NIP
[sh4d3+Sapek] All about SK.swe
[sh4d3+Sapek] All about Fnatic
[sh4d3] a`Piki interjú - egy pro pályafutása
[NoMáD] A SubiDubi szerver adminjai!

>> CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Half-Life 2 teljes végigjátszás > HL2: Chapter 3: Route kanal, d1_canals : a sötét folyosó lefelé
Ma 2019. július 16. kedd, Valter névnapja van.

HL2: Chapter 3: Route kanal, d1_canals : a sötét folyosó lefelé

Chapter 3: Route kanal
d1_canals : a sötét folyosó lefelé

Kb 30+ másodpercután be is tölt (véget ért a 6 d1_trainstation pálya), tábla figyelmeztet, hogy csak jogosult személyek jojjenek erre, és veszélyes hely! :) Persze ha itt megfordunánk, akkor értelmét vesztené a játék, mert visszafelé nincsen út.

Itt előre haladva látunk a Half-Life 1-ből már megszokott életerő (health) töltőt, amin a használ (use) gombot nyomva fel tudjuk tölteni életerőnket 100-ig. Miután ezt megtettük balra látjuk amint 2 fegyveres őr egy férfit bántalmaz és egy nő nézi tétlenül, mi essünk nekik a kemény vasfurkónkkal az őröknek, mint a „viperás kopasz a rohamjárőrnek”, persze a valósággal ellentétben nekünk ez minimális sérüléssel is sikerül úgy is, hogy a második őrnek piszolya is volt. Tehát a két őrnek vége, a nő sírva térdel a férfi mellett, találunk egy fegyvert (9 MM Pistol, 18 fér a tárjába) 18 tölténnyel, nulla tárral. A piszolynak látszólag nincsen másodlagos funkciója még, de ez majd kiderül. Egy újdonság: ha a fegyvert egy nem ellenségre tartjuk, akkor nem előre, hanem lefelé mutat, ezzel is jelezve a „butább” játékosoknak, hogy kire nem kell lőni. Ennél kényelmesebb funkció az lett volna, ha minden nem ellenség karakter cipel magával egy óriási „ne lőjj rám, veled vagy tesó” zászlót, és a biztonság kedvéért sebezhetetlen lesz. A sebesültet fogó nőnél előrébb mindenféle képek vannak, találunk HL reklámot is :) De ha rá is lövünk, bár lefelé volt a pisztoly, a golyó nyom nélkül elnyelődik, mintha nem is lőnénk. A nőt pajszerral is üthetjük, észre sem veszi. (Sokak által tökéletes feleség lehetne?! :-)

A ruhánk, azaz a „suit” valahogy 7%-os lesz, azaz a páncélunk, valószinűleg az őröktől felvett dolgokból. AHalf-Life 1-ben sem értettem, hogyan segít egy szétlőtt ruhán valami áram egy pillanat alatt, de hát ezekbe ne menjünk bele, mert nem a realitásról szólnak. Az is elgondolkoztató, hogy amikor megkaptuk az új ruhánkat, miért nem töltötték fel maximumra a pánzélunkat, miért nem adtak pár töltőt hozzá, valamint miért nem adtak fegyvereket. Na mindegy. Induljuk az egyetlen irányba, amerre mehetünk. Vegyük elő a pajszert, és az utunkat álló fadarabokat verjük szét. A bevállalósabbak pisztollyal is szétlőhetik, de a tapasztaltabb gamer-ek tudják, hogy ez a 18 lőszer előre ki van számolva, hogy hol kell majd használni…

A képeknél egyől csináltam egy próbát: jópárszor a falba / képekre ütve, várva a szokásos effektet: x ütés után a régiek eltünnek, és az újak megjelennek, mert limitálva van a megjelenített ütésnyomok száma. Itt pár percnyi ütés után ez nem tapasztaltam, biztos mert ezt a számot felvették több ezerre. A HL2.exe 433 mbyte memóriát eszik jelenleg, tehát fél gigabyte memóriával a Windows garantáltam virtuális-memóriát is fog használni, tehát alkalmanként többet fog tölteni. Javasolt az 1 giga, de inkább 2, a bizonság kedvéért. De visszatérve az ütésekre: Gordon nem kispályázik, mert ugrás nélkül helyből kb 2, 2.5 méter magasra is felüt a vassal, amit látszólag csak maga elé üt, mintha kapálna egy gyermek gereblyével, de közben meg óriási magasságokra is felüt. Hát ez is furcsa, de hát inkább menjünk előre! :)

Ott a lépcsőházban újabb fegyveres őr támad ránk, csak hogy még több töltényünk legyen, őt likvidálva előre sietve kijutunk a szabadba, ott is páran tánktámadnak, és van egy vasúti sin, mindkét oldalon elektromos mezővel, ami számunkra átjárhattlan, és a vonat tetejével kb egyszintben a csatorna túloldalán az egyetlen haladási irány. Szinte hihetetlen módon a vonat megáll, hogy a tetején kényelmesen át tudjunk menni, azonban ahol kijüttünk, ott 2x2 őr jön, pisztollyal. Én lelőttem őket, és visszamentem a töltényekért.
Előre haldadva megint kis pajszerozás fadarabot, kamárás repülő robotot, ami egyre inkább a Descent-ben látott segítő robotra emlékeztet, aztán előre haladva újabb 2 fegyveres fent, és az ajtó zárva van, de a vaskerítést úgy lehajtották, hogy mi nyugisan át tudjunk mászni, persze pár őr a túloldalról lő minket. Itt megintcsak egy soha nem is tapasztalt feladványt találunk: amerről jöttünk, onnan lőnek ránk, bár itt fedezékben vagyunk, velünk szemben egy szűk folyosó, magas, megmászhatatlan ráccsal, és bal oldalt egy pont akkora kis rés, ahol be tudunk mászni. Hát itt elakadtam, elbizonytalanodtam. Próbáljak a rácson átmászni, ami lehetlen? Menjek vissza? Nem tudom… ez túl nehéz így, ezért megkérdeztem a hugomat, aki arra kis bejáratra mutatott egyből, ahol pont beférek. Ő nem tévedhet, így arra indultam.

Ott nem egy főldalatti szupertitkos laborba, ahogy tippeltem, hanem át vissza a sinek mellé kerültem, ahol 1 személnyi álló embernek volt hely a túl oldalt a kerítésen, hogy lőni tudják aki pont ott kimászik. Kb 6-8-an voltak ott, és szépen mindenki kivárta a sorát. Lelőttem a piszolyos őrt, és jött a következő, és így, amíg el nem fogytak. Annyi IQ-ja azért van, ha már csak 1-2 lövés kell neki, akkor mielőtt lelövöm elszalad, és visszaszalad, persze ugyanolyan sebességgel.Itt szétnézve csak 1 út marad: leugrani kb 3-5 méter magasról a sineknél. Nem meglepően egy farámpa oda volt nekünk készítve, hogy arra ugorjunk, nehogy megüssünk valaminket, majd mivel ott balra, visszafelé elektromos mező volt, így arra megyünk, amerről jott a vonat, de innen kb 5 méterre van 2 őr is: az egyik lő, a másik pedig egy égő, robbanós hordót gurít ránk (Doom3-ban is hordókat dobott ránk egyik elleség…), ami szép nagyot robban. Szerintem azt a fa rámpát a két sunyin itt váró őr készítette nekünk, ki más? Szóval van itt páncél töltő cella, és a falon elsősegélyt adó kis készülék a falon, ami az ellenség nem használ, nehogy nekünk ne maradjon. Az ilyen készülékeket nekünk készítik oda, nehogy meghaljunk. Szóval menjünk az úton, a faládákban elsősegély van, pedig kb 3 méterre ott a falon, de ez így a biztos. Miután újra leérünk a sinekhez, lőnek ránk többen, mi elbújunk a falnál, ahova az izgalom csökkentése érdekében elsősegély készüléket helyeztek csurig töltve, és a mellettünk lévő ládákba pedig piszolytöltényeket rejtettek, hogy tudjunk mivel lőni. Miután eme közel lehetetlen, teljesíthetetlen küzdelemben lelőttük a pár egyhelyben bizonytalanul lövöldöző normál nehézségű őröket, akár össze is szedhetjük a töltényeket, és megcsodálhatjuk a sin fémes csillogását, ami tényleg szép, ha azt nem nézzük, hogy s innek nincsen magassága, csak egy fémcsík a földben, tehát meg sem tudunk benne botlani, és nem változik a magasságunk, ha rálépünk. Menjünk arra, amerről jött a vonat, de hopp, ott is elektromos mező. Jé, jobbra mellettünk, amerre a város van, ott egy nyitott ajtó, ami a kis folyó / csatornán át vezet. Ez már sokkal nagyobb kihívás, mert ugrani kell, hogy ne essünk le. Aki nem hisz az időzített jelenetekben, itt rá fog eszmélni. Abban a minutumban, mikor belépünk a vasrács ajtón, abban a pillanatban jön a vonat nagy sebességgel, és elszáguld mellettünk. A hihetetlenek tölték vissza a játékot, és várhatnak életük végéig, a vonat csak akkor jön őrült sebességgel, ha belépünk a rácson. Viszont bárhogyis nézünk előre, nem látjuk addig.
A csatit nézve láthatjuk, hogy a Half-Life 2 motorja ilyen szépen tudja a vizet szimulálni, mint ahogy ezelőtt már 3 éve is láthattuk sok egyéb játékban, de már itt is itt van, nem kell mást nézni! Gyönyörű! De menjunk be a vasajtón szemben, hiszen arra visz a küldetésünk.

Odamegyünk, és zárva. Ezekszerint a Valve azt szeretné, ha megnéznénk közelebbről is a vizet. Mi sem bizonyítja jobban, hogy a rács végig át van feszítve, hogy kényelmesen haladjunk. Ott egy vörös konténer állja utunkat. A tetejére van létra, nehogy megakadjunk, és van picit szétfeszített rács is. Nem férünk át! Nem lehet szétütni?! Most mi lesz, jaj? De ha megnézem a piros konténert, ott egy szellőző, mintha minket várnának. És hopsz, leugrunk! Ott egy férfi vár minket, aki Jack-nek szólít majd később, és látunk egy beszélő szönyet, aki szönyen beszéli az angolt, mármint olyan szörnyesen, illedelmesen bemutatkozik, és hogy fitogtassa másságát, kb 50 egységnyi páncélt tölt a ruhánkba. Mikor épp meg akartam kérdezni, hogy „csak ennyi?”, akkor kicsit szomorkásan mondja, hogy ennyit tudott adni, majd a férfi kitessékel arra, ahol fent a rácson nem tudtunk átmenni. Szóval már az is kiderült, hogy a szörnyek egy része az emberekkel van, és hogy vannak gonosz emberek is. Hát ilyen ötletet szerintem még soha nem hallhattunk! De ne vesszünk el a hihetetlen sok lehetőségben, inkább induljunk el a sprite-alapú tűz felé szépen… Már éppen elhagynánk, amikor….



 
 

 

CSMOVIE.HU FOTOGALÉRIA


Steam telepítő Windows-ra
Natural Selection: MoTi 28-as kill-je
NS: Oonos egg and the noob lerk
ablecup2-m1r1
Natural Selection: MoTi 8-as kill-je, HA rush visszaverés
Natural Selection: aim hacks public szerveren
Hell Rell - cheat or not - part 2
MoTi play as onos :) - ns_dig_siege_fnl - onos tactics to win a game
Natural Selection: Hell Rell cheat or not?
ABLE-CUP match #4 ns_origin team3-vs-team4 t3=marine
MoTi play as onos :) - siege007 - onos tactics when HA rush
ABLE-CUP match #1 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
ablecup-m5-m6-ns_origin-t1-t4.zip
Hell Rell - cheat or not - part 3
ABLE-CUP match #2 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
SZŐNYI ISTVÁN Képzőművészeti Szabadiskola (XXXIX. évfolyam) tábor, 116 kép
ABLE-CUP match #3 ns_origin team3-vs-team4 t3=alien
ablecup2-m1r2
MoTi play as onos :) - csiege_b7 - onos tactics when HA+JP rush
Super Sony Speedhack on ns_stargate-sg1-beta4 map

Partner program:

Klikk ide a részletekért!



Igényelj CS2.HU-s
domaint INGYEN!



Ugrás az oldal tetejére

  Honlap térkép (sitemap)


Hamarosan! Hamarosan! Forum

PARTNEREK: