Keresés a CS2.HU portál saját keresőjével:
  
[v3nOm] sonic^pSy^pomes a PGL után
[v3nOm] nForzA^madie a PGL2004 után
[v3nOm] iNf!N!tY^NewZoo a PGL2004 után
[v3nOm] PGL^Bazsi interjú PPLAN után
[v3nOm] sonic^AR^ImmOrt4L a PGL után
[kukker] wNv interjú
[kukker] Mousesports | Blizzard interjú
[kukker+Sapek] All about NIP
[sh4d3+Sapek] All about SK.swe
[sh4d3+Sapek] All about Fnatic
[sh4d3] a`Piki interjú - egy pro pályafutása
[NoMáD] A SubiDubi szerver adminjai!

>> CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Half-Life 2 teljes végigjátszás > HL2: d1_trainstation_06: vasút és feszítővas
Ma 2019. november 19. kedd, Erzsébet névnapja van.

HL2: d1_trainstation_06: vasút és feszítővas

d1_trainstation_06: vasút és feszítővas

Kb 20+ másodperc töltés után ott is vagyunk. Itt indulnánk egy magas torny felé, ahol mögöttünk, fentről ajtónyitás hallatszik, ellenség helyett Barney kijön, figyelmeztet minket a veszélyre, és nagyvonalúan ad egy feszítővasat (Crowbar) ledobva, hogy védjük meg magunkat vele, és menjünk előre… Már ott is vagyunk, ahol a Half-Life 1-ben. Még ez előtt kiíródik, hogy tudunk zoomolni is, azaz ránagyítani bizonyos dolgokra, így pld megnézhetjük a tornyot. Ez a zoom fantasztikus módon a játékban lévő alap, valószinűleg 90 fokos FOV (Field of View) beállítást veszi sokkal alacsonyabbra, tipp szerint olyan 30-40 körülire, és olyan látvány lesz, mint amikor Quake 1-ben a konzolba FOV 30 parancsot írtunk, vagy bindelt fov 90;fov 80; fov 70 … fov 30; parancsot inkább, de itt az a különbség, hogy még egy kis karikát is a képernyő közepére rak. Szóval ez a zoom akkor, ami a ruhánk része. (Azt senki ne kérdezze, egy szem-látás-nagyítás hogyan lehet a ruha része, ha nincs semmi a szemünk előtt, de ilyen apróságokon kár megakadni. Meg ez a Half-Life 1-ben is benne lehetett volna, mert nagyon egyszerű megvalósítani, csak akkor nem jutott még eszükbe :)

A képernyő bal oldalán lent változatlanul az életerőnket látjuk, és jobb oldalt lent pedig az éppen felvett gyilkos fegyverünket, a feszítővasat. Tehát neki is vágunk az ismeretlennek.

El is indulunánk, de előtte nézzünk szét: A vasúti kocsiknál balra elektormos mező véd valamit, talán hogy a vontat-szerelvények ne guruljanak be. Senkit sem lep meg, hogy egy olyan uton haladunk előre egyirányúan, ahol egy keresztben lévő lécet kell szétütnünk ezzel a frissen megszerzett vassal. Ezelőtt véletlenül sem kerültünk szembe ilyen akadállyal. Miután ezen túlvagyunk, újabb „rejtett kapcsolón” mehettünk át, mert elindul újabb zene, beindul a dob, és tiszta futurisztikus techno zenét hallunk. A vasazás gyakorlására egy újabb láda van előttünk, amit csak azért raktak oda, hogy a kezdők is gyakorolhassák hogy kell szétütni a ládát, és mindenkibe tudatosuljon, hogy a későbbiekben lehet hogy a többéféle úton egy ládát kell szétütni a kijutáshoz. Ott a sötétben egy kamera jön hozzán közel, melyet végre a vaskampónkkal szét is verhetünk: első ötés után zizegni fog, második ütés után picit füstöl, és harmadik ütés után felrobban, szikrázás közepette leesik. Itt leugorva az előkészített szétfeszített vasrácson, amit ha nem feszítenek előre szét, ezzel a kampónkkal szét sem tudtunk volna ütni, szóval lemegyünk, és csak jobbra lehet menni, de itt őrök várnak minket. Meglepő modon pont akkor jön egy vonat őfeléjük futva, majd a sineken átmenve, amire nem ugrottam fel, bár gondolkoztam hogy ez vajon hiba-e, futottam a vonat után, próbáltam a végére felugrani, nem sikerült, már kezdtem beletörődni, hogy tölthetem vissza az állást, amikor láttam hogy lelassít, megáll a vonat, tehát felesleges lett volna ráugrani. Mivel annyira közel vannak a vagonok, hogy csak úgy tudtunk előre menni, hogy elment a vonat (vagy ha nem jött volna), egyből jobbra látunk egy utat, és pont egy vagon el van húzva hogy bemehessünk, és pont van egy létra a vagon tetejére, hogy kimászhassunk. Ott fent az őrök újra lőnek, és ugorhatunk át a másik vonat tetejére. Ott pedig látjuk, hogyha ugrunk egy közepeset, akkor átugorjuk a rácsot, amit lent nem lehetne megmászni, vagy kikerülni. Nyugodtan leeshetünk ugrás közben, a fentről lövő pár őr csak lő, és türelmesen vár amíg mi párszor átugrunk sikeresen. Segítséget nem fognak hívni, inkább beengednek minket amerre haladnunk kell. Meg hogy nézne ki, hogy leesünk véletlen, és elkapnak az őrök, és vége a játéknak? Tehát ők inkább egy helyben lövöldöznek, nehogy elronthassuk a haladási irányunkat. Szóval sikeresen beugrottunk, ahol egy út vezet lefelé a sötétbe, de látjuk hova vezet.

A folyosón megtanulhatjuk, hogy kell a Flashlight-ot, azaz a zseblámpát használni, erre jobb oldalt „szokásosan” egy gomb figyelmeztet. Miután bekapcsoltuk, az „aux power” felirat alatt egy 11 led-es jelző látunk, alá pedig a „flashlight” feliratot. Felkapcsoljuk, indulunk lefelé, lassan aludnak ki a led indikátorok, és szinte várhatóan, kitalálhatóan töltögetés következik, hiszen úgy tervezik a pályákat, hogy legyen olyan rész ahol lehet ilyet beszúrni…



 
 

 

CSMOVIE.HU FOTOGALÉRIA


Steam telepítő Windows-ra
Natural Selection: MoTi 28-as kill-je
NS: Oonos egg and the noob lerk
ablecup2-m1r1
Natural Selection: MoTi 8-as kill-je, HA rush visszaverés
Natural Selection: aim hacks public szerveren
Hell Rell - cheat or not - part 2
MoTi play as onos :) - ns_dig_siege_fnl - onos tactics to win a game
Natural Selection: Hell Rell cheat or not?
ABLE-CUP match #4 ns_origin team3-vs-team4 t3=marine
MoTi play as onos :) - siege007 - onos tactics when HA rush
ABLE-CUP match #1 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
ablecup-m5-m6-ns_origin-t1-t4.zip
Hell Rell - cheat or not - part 3
ABLE-CUP match #2 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
SZŐNYI ISTVÁN Képzőművészeti Szabadiskola (XXXIX. évfolyam) tábor, 116 kép
ABLE-CUP match #3 ns_origin team3-vs-team4 t3=alien
ablecup2-m1r2
MoTi play as onos :) - csiege_b7 - onos tactics when HA+JP rush
Super Sony Speedhack on ns_stargate-sg1-beta4 map

Partner program:

Klikk ide a részletekért!



Igényelj CS2.HU-s
domaint INGYEN!



Ugrás az oldal tetejére

  Honlap térkép (sitemap)


Hamarosan! Hamarosan! Forum

PARTNEREK: