Keresés a CS2.HU portál saját keresőjével:
  
[v3nOm] sonic^pSy^pomes a PGL után
[v3nOm] nForzA^madie a PGL2004 után
[v3nOm] iNf!N!tY^NewZoo a PGL2004 után
[v3nOm] PGL^Bazsi interjú PPLAN után
[v3nOm] sonic^AR^ImmOrt4L a PGL után
[kukker] wNv interjú
[kukker] Mousesports | Blizzard interjú
[kukker+Sapek] All about NIP
[sh4d3+Sapek] All about SK.swe
[sh4d3+Sapek] All about Fnatic
[sh4d3] a`Piki interjú - egy pro pályafutása
[NoMáD] A SubiDubi szerver adminjai!

>> CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Half-Life 2 teljes végigjátszás > HL2: Chapter 2: A red letter day d1_trainstation_05: A titkos üdítő autómata
Ma 2019. november 16. szombat, Ödön névnapja van.

HL2: Chapter 2: A red letter day d1_trainstation_05: A titkos üdítő autómata

Chapter 2: A "red letter day" (piros leveles nap)
d1_trainstation_05 : A titkos üdítő autómata

Kb 70 másodperc töltés után meg is szólal. Lehet hogy a következő fejezetben valami olvasnivalót is kikészítek a Half-Life 2 mellé, mikor játék közben töltöget. Úgy látszik, kevés a 768 Mbyte-nyi 400 @ 466 Mhz-es RAMBUS memória, ami az áltag memóriánál talán gyorsabb, és a 1600 @ 1992 Mhz-re húzott Pentium 4-es processzor + ATI 9600XT 128 mbyte RAM-mal, 580 Mhz-es alap órajellel (core clock) + 666 Mhz-es memória órajellel... De fogjuk arra, hogy új fejezet kezdődött, és örüljünk neki! :)

Szóval megyünk szépen a hölgy után, ő egy félszintnyi lépcsőt lazán leugrik, mikor sétálhatott volna, és kettő italautomatához érkezünk. Itt Alex megkérdezi, hogy kérünk-e inni, válasz nélkül bedob egy pénzt, és ital helyett… hopp, kinyílik a titkos ajtó apuja laboratóriumához. Ha leguggolunk, és megyünk közel a csajhoz, akkor eltűnik, és levegőben egy mobiltelefon látszik csak. Ez a nő nem lehet ilyen üres, ha tudós apjának segít… Vagy mégis? Technikailag azért látszik csak a mobil telefon, mert így akkor kiderült, hogy egy külön modell-re a csajra rögzítve, és mivel egy modell csak egyoldalú (a csajt meg korhatár miatt nem tervezték meg belülről), ezért mivel úgy érzékeli a gép hogy a csajban vagyunk, ezért bentről nem látszik egyik külső oldala sem a HL2 engine tervezés miatt. Majd később látni fogjuk, hogy pld egy átjárható falécnek csak az az oldala nem látszik, amiben éppen benne vagyunk, de azt majd később! :)

Szóval itt körbenézve látunk kamerákat, monitorokat, kisérleti eszközöket, és a professzor éppen egy ketrecből megszökött állatot keres, de azzal nem foglalkozva a professzor úr minket is végignéz, és egy kettős teleportról beszél, és hogy milyen sokat köszönhet a lányának is. Közben Barney is megérkezik (aki az elején az őr-maszkot levéve megszöktetett minket), megnézi a kamerákat, és a teleport kipróbálásáról beszélnek a professzorral, és Alex is pár dologban hozzászól. Közben Barney bemegy a raktárba, a megszökött teremtmény megtámadja, de semmi baja nem lesz, és kiderül, ez Half-Life 1-ben látott egyik szörny megszelídített (?) változata. A professzor a fejére akarja ugratni a szönyikét, de az felugrik a szekrény tetejéről egy minipadlás szerű tároló részre, és bemászik a csatornába. Közben Barney előkészítette a ruhánkat, amit felvéve a Valve Software régi intróiban hallható, kicsit Twin Peaks-es beütésű zene indul be. Láthatóan 100 HP-nk lett. A professzor elkezdi ismertetni a Med-V leírását a jegyzeteiből, amit akár mi is megtekinthetünk picit a prof kezéből, de Barney megszakítja, hogy erre most nincs idő, és a fehér köpenyes tudós egy fegyzetekkel teli falhoz indul, ott megint valami kódot beüt egy kis kézi terminálba, majd a jegyzetes fal elhúzódik, és újabb zenei rész indul el. Alex beáll egy lift / teleport szerű helyre jobbra, a professzor felmegy balra egy magaslati vezérlőhelyre, közben szemben Elay-t látjuk a kamerán. Alex készen áll, hogy kipróbálják a teleportot, a prof be is kapcsolja, Alex körül pár fém rész egyre gyorsabban pörögni kezd, egyre gyorsabban, és hopsz! Megszakad valami. Mint kiderült, egyik kábel csatlakozója pont most leugrott, és minket kérnek meg, hogy a csatolakozót rakjuk vissza a helyére, majd egy biztonsági kapcsolót is kapcsoljunk be. Ezután újra beindul a pörgés, és Alex csodák-csodájára eltűnik, majd a monitoron megjelenik épen, egészségesen. A professzor mondja, hogy a mi aszisztálásunk sokat segített. (Hát 1 kábelt visszarakni + 1 kapcsolót megnyomni igazán komoly munka, egy teleport megalkotásához képest is… :).

Szóval a lányának a teleportja sikeres volt, és Barney jönne, de átadja nekünk a helyet, persze ezek sohasem véletlenek. Beszállunk a teleportba, elkezd forogni a teleportáló gép magja mint az előbb, már majdnem minden oké, amikor megjelenik a kábelekné a professzor elszökött kis szörnyikéje, és persze mikor máskor, egy fő kábelt letép, és ránk ugorva el is ronja az egészet. Most látomások, képek, vizió szerű képet következtek, mint mikor a Half-Life 1-ben is valami hiba történt és a teleport gép más dimenziókban nyitott kaput,most is többféle helyszínen nézelődünk majd szét: elöször egy olyan kietlen pusztán, ahol a távvezetékek el vannak szakadva, és a prof szörnyikéihez hasonló lényekkel van tele az egész, visszakerülünk a laboratóriumba, ahol próbáltak minket elteleportálni máshova, majd oda kerülünk, ahova eredetileg kellett volna, itt Alex aggodva beszél hozzánk, és egy érdekes szönyet látunk a társaságukban, nem lehet megítélni, hogy a többiek ezt tudják-e, vagy a teleportálás miatt került ide, majd újabb képváltás, és az ideérkezésünkkor látott úrnál találjuk megunkat, mintha neki is lenne teleport gépe, és kérdezi hogy mit keresünk mi itt, majd újra vissza, újra a célállomás, újra a TV-ben látott úriember szobája, majd vízbe esve egy kis szörny próbál minket megharapni, de újra vissza, most a labor mögötti rácshoz kerülünk, ahol egy elektromos tranzisztorközpont is van. Közben a képernyőn látott Elay valahogy odakerül ahol a mi professzorunk volt, csak éppen az nem érthető, hogy ahova Alex teleportált, ott volt ez az idős férfi, és hogyan került ide teleportálás nélkül? Vagy ez a pár pillanat alatt ideteleportált, és neki semmi baj nem vol a teleportjával, csak mi fogtuk ezt így ki? Talán Gordon a Half-Life 17-ben teleportálás közben fogja életét veszíteni, de akkor már lesz felnőtt fia, aki viszi tovább majd a kalandjait ifjú Gordon Freeman néven… :-)

Aztán a fura villogás megszűnik, nem látunk be a rácson, így elindulunk a transzformátorok között az egyetlen úton, be egy rácsos ajtón jobbra, picit sötét van, raktárszerű hely, megyünk kifelé a másik rácsos ajtón, és…



 
 

 

CSMOVIE.HU FOTOGALÉRIA


Steam telepítő Windows-ra
Natural Selection: MoTi 28-as kill-je
NS: Oonos egg and the noob lerk
ablecup2-m1r1
Natural Selection: MoTi 8-as kill-je, HA rush visszaverés
Natural Selection: aim hacks public szerveren
Hell Rell - cheat or not - part 2
MoTi play as onos :) - ns_dig_siege_fnl - onos tactics to win a game
Natural Selection: Hell Rell cheat or not?
ABLE-CUP match #4 ns_origin team3-vs-team4 t3=marine
MoTi play as onos :) - siege007 - onos tactics when HA rush
ABLE-CUP match #1 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
ablecup-m5-m6-ns_origin-t1-t4.zip
Hell Rell - cheat or not - part 3
ABLE-CUP match #2 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
SZŐNYI ISTVÁN Képzőművészeti Szabadiskola (XXXIX. évfolyam) tábor, 116 kép
ABLE-CUP match #3 ns_origin team3-vs-team4 t3=alien
ablecup2-m1r2
MoTi play as onos :) - csiege_b7 - onos tactics when HA+JP rush
Super Sony Speedhack on ns_stargate-sg1-beta4 map

Partner program:

Klikk ide a részletekért!



Igényelj CS2.HU-s
domaint INGYEN!



Ugrás az oldal tetejére

  Honlap térkép (sitemap)


Hamarosan! Hamarosan! Forum

PARTNEREK: