Keresés a CS2.HU portál saját keresőjével:
  
[v3nOm] sonic^pSy^pomes a PGL után
[v3nOm] nForzA^madie a PGL2004 után
[v3nOm] iNf!N!tY^NewZoo a PGL2004 után
[v3nOm] PGL^Bazsi interjú PPLAN után
[v3nOm] sonic^AR^ImmOrt4L a PGL után
[kukker] wNv interjú
[kukker] Mousesports | Blizzard interjú
[kukker+Sapek] All about NIP
[sh4d3+Sapek] All about SK.swe
[sh4d3+Sapek] All about Fnatic
[sh4d3] a`Piki interjú - egy pro pályafutása
[NoMáD] A SubiDubi szerver adminjai!

>> CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Half-Life 2 teljes végigjátszás > HL2: d1_trainstation_02: Raktér bejárat
Ma 2019. szeptember 23. hétfõ, Tekla névnapja van.

HL2: d1_trainstation_02: Raktér bejárat

d1_trainstation_02: Raktér bejárat

Első töltögetés, 30 másodperc: Bemegyünk az ajtón, mivel nincs más lehetőség, felmegyünk a lépcsőn, egy szállító folyosóra jutunk, ahol egy őr áll az ajótban. Őt kicselezve ki tudunk szaladni, és bár üldöz végig, de annyi esze van normál fokozaton is, hogy megáll, és csap egyet, ami persze nem talál, mert mi futunk. Tehát az alap őrnek nincs annyi tudása, hogy egy embert aki egyenesen fut, azt az elektromos botjával meg tudja ütni. Szóval futunk, akár hátra is nézhetünk közben, és egy nagy hangárban haladva balra van egy nagyobb folyosó, a másik ajtónál szemben 2 őr áll, akiket nem zavar hogy egy kollegájuk üldöz éppen valakit, mozdulatlanul nézve mit sem törődnek ezzel, és mi szépen kifuthatunk az utcára a kijárati ajtón. Érdekes, az őr már nem követ, és szép lassan visszamegy a helyére. Tehát látszólag semmi következménye, hogy megszöktünk. Ha visszemegyünk a brahi kedvéért, semmi sem történik, a többi őrt nem zavarja hogy kijöttünk. De ha kimegyük újra, akkor jön a meglepetés, mert azt a képernyőt látjuk, amit a Half-Life 2 betöltődése után mint főképernyő! Itt egy kis tér van, ahol jobbra van még út, de balra haladva megpróbálok minden ajtón bemenni. Az ajtókon fura biztonsági zárak vannak, aztán van egy olyan biztonsági rendszer, ahol miután azonosítom magam, át tudok haladni, ahogy látjuk is pár ismeretlen személynél, de ez az elektromos háló, amin nem tudunk bemenni a jogosult embereket csak úgy átengedi, mint ahogy a Terminator 2-ben a folyékonyfém terminátor a rácson (piszoly nélkül persze, mert a fegyvere megakadt :). Szóval nem tudunk bemenni, van egy kávézó szemben a vasútállomástól, de ez is le van zárva… A téren sehova nem tudtunk bemenni. Jobbra sétállva egy ajtó van, amit egy őr véd, de a már begyakorolt szökés itt nem működik, az őr egy lépést sem moccan, úgy áll ott az ajtóban, és ha közelébe megyünk, üt egyet, majd többet ránk… Az út végén látunk elhaladni egy lépegetőt (Star Wars megint? :), de le van zárva az út, megint csak elektromos kapu (mostantól így fogom hívni azt az ajtót, amin elektromos rács van, és a jogosultak át tudnak sétállni rajta), és ott 2 őr + egy jármű, ami egész kellemesen néz ki. Kijutni itt sem tudunk, így kizárásos alapon marad az a szegény kis létra ott a kanyarban, amit a bizontság kedvéért egy kék italtároló rekesszel kimelté tettek. Benézve van egy rács, de látható, hogy a létráról át tudunk jutni. Persze ebben a szuper biztonságos világban ahol sok száz biztonsági őr mozog, és kamerák mozognak mindenfelé, ez senkinek sem tűnik fel… Na mindegy… Itt felmászunk a létrán, fantasztikus ügyességgel az ürességet átugorjuk, és átjutottunk. Zuhangunk nagyot, de nem sérülünk meg. Balra biztonságiak elkaptak valakit, mi menjünk inkább gyorsan jobbra, ott egy iskola udvarára emlékeztető helyre, egy játszóteréhez jutunk, ahol egy út vezet, ahol nincsenek biztonsági emberek, egy zajos kis helyre.



 
 

 

CSMOVIE.HU FOTOGALÉRIA


Steam telepítő Windows-ra
Natural Selection: MoTi 28-as kill-je
NS: Oonos egg and the noob lerk
ablecup2-m1r1
Natural Selection: MoTi 8-as kill-je, HA rush visszaverés
Natural Selection: aim hacks public szerveren
Hell Rell - cheat or not - part 2
MoTi play as onos :) - ns_dig_siege_fnl - onos tactics to win a game
Natural Selection: Hell Rell cheat or not?
ABLE-CUP match #4 ns_origin team3-vs-team4 t3=marine
MoTi play as onos :) - siege007 - onos tactics when HA rush
ABLE-CUP match #1 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
ablecup-m5-m6-ns_origin-t1-t4.zip
Hell Rell - cheat or not - part 3
ABLE-CUP match #2 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
SZŐNYI ISTVÁN Képzőművészeti Szabadiskola (XXXIX. évfolyam) tábor, 116 kép
ABLE-CUP match #3 ns_origin team3-vs-team4 t3=alien
ablecup2-m1r2
MoTi play as onos :) - csiege_b7 - onos tactics when HA+JP rush
Super Sony Speedhack on ns_stargate-sg1-beta4 map

Partner program:

Klikk ide a részletekért!



Igényelj CS2.HU-s
domaint INGYEN!



Ugrás az oldal tetejére

  Honlap térkép (sitemap)


Hamarosan! Hamarosan! Forum

PARTNEREK: