Keresés a CS2.HU portál saját keresőjével:
  
[v3nOm] sonic^pSy^pomes a PGL után
[v3nOm] nForzA^madie a PGL2004 után
[v3nOm] iNf!N!tY^NewZoo a PGL2004 után
[v3nOm] PGL^Bazsi interjú PPLAN után
[v3nOm] sonic^AR^ImmOrt4L a PGL után
[kukker] wNv interjú
[kukker] Mousesports | Blizzard interjú
[kukker+Sapek] All about NIP
[sh4d3+Sapek] All about SK.swe
[sh4d3+Sapek] All about Fnatic
[sh4d3] a`Piki interjú - egy pro pályafutása
[NoMáD] A SubiDubi szerver adminjai!

>> CS2.HU > Cikkek > Aktuális cikkek > Half-Life 2 teljes végigjátszás > HL2: Chapter 1: Point insertion / d1_trainstation_01
Ma 2019. szeptember 23. hétfõ, Tekla névnapja van.

HL2: Chapter 1: Point insertion / d1_trainstation_01

Chapter 1: Point insertion (célpont beszúrás :)

d1_trainstation_01 (ez a pályának a pontos megnevezése, a végén a 01 jelenti az első töltést)

Kezdésnek kb 45 másodpercet tölt, egy mezei „loading” felirat + csík megy csak. Még arra sem fordítottak időt, hogy valami pályára jellemző képet beraktak volna, szerintem így 2004-ben design, játéktervezés ügyileg ez igen gyenguska, vagy inkább középszerű. A Far Cry-ban a várakozás alatt legalább gyönyörű képeket láttunk mindig, ha már várni kellett.

Kicsit emlékeztet a kezdés a Half-Life 1-re, mivel itt is egy vonatszerű kocsiban vagyunk ami visz be valahova, és itt is kiírja a készítőknek a nevét közben.
2 ember jött velünk a kocsiban, van táskájuk is, amit visznek, és közlik hogy menjünk velük.
A vonatból kiszállva balra és jobbra is mehetünk, a velünk két ember balra ment, jobbra zárt rácsos ajtó van, ahol egy igen fura teremtmény takarít.
Egyből harcias őrökbe botlunk, akiken álarc van, tehát az arcukat nem láthatjuk, kit takar (mint a Star Wars-ban a birdodalmi katonáknak), azonban ez inkább a Moral Kombat-os Kabal-ra emlékeztet, mármint az arcot ábrázoló rész... :) Ha az őrökhöz közel akarunk menni, az elektromos biztonsági botjukkal jól megráznak… Bala tovább haladva egy várakozó helységbe jutunk ami egy vonat várakozó állomása volt régen, majd onnan az egyetlen kijáraton át biztonsági őrökhöz jutunk, akik éppen akkor vezetnek be embereket egy zárt ajótn át egy folyosón valahova. Valószinűleg ránk is ez vár. Várhatunk, de arra kell menni.
Itt elmondanám, hogy ez is olyan, mint pld a Doom 3 is, hogy akkor történik meg valami, ha rálépünk / átmegyünk egy érzékelőn (trigger), tehát az őrök akkor kezelik pont le az ott váró hozzánk hasonlóan érkezetteket, ha mi elindulunk oda. Amúgy akár éveket is várhatnánk, az őrök is várnak akkor.

Bemegyünk, a rázs bezárul mögöttünk, az ajtón jön egy őr. Az egyik ajtón belátunk, hogy egy hozzánk hasonló embert eléggé molesztálnak, aztán bezárják a betekintő ablakot. Minket bekísérnek egy szobába, ahol egy nagy fotel van, előtte meg egy csomó vér. Mikor éppen készülnénk fel a kínzásra, a másik őr, aki velünk marad miután a minket bekísérő elment, kikapcsolja a kamerákat, és leveszi a maszkját, majd jön a meglepetés: ő Barney, akivel a Black Mesa project-ben, az előző részben együtt dolgoztunk, majd videó-konferencián keresztül egy tudós-professzorral beszélget és ő is felismer minket, hogy hát „De hisz ez Gordon”… A másik őr jön vissza, és minket a most újra látott barátunk az ajtón kivezet / megszöktet, és mondja hogy siessünk ki innen. Itt egy kis raktárba kerülünk, ahol a létrán fent az ablakon át egy kijárat van. Ahoz, hogy kijussunk, fel kell emelnünk egy ládát, és arrébb kell raknunk. A játék intelligensen azt a gombot írja ki, amelyikre a USE-t bind-eltük (állítottuk be), mint ahogy Far Cry is. Itt 1 mozdulattal arrébbrakjuk a ládát, majd leugrunk, a ládát amire esünk összetörjük, nem sérülünk meg, pedig szerintem magasról estünk.

Itt megint csak egy út van, egy kicsit nyitott ajtó, el is indulunk befelé…



 
 

 

CSMOVIE.HU FOTOGALÉRIA


Steam telepítő Windows-ra
Natural Selection: MoTi 28-as kill-je
NS: Oonos egg and the noob lerk
ablecup2-m1r1
Natural Selection: MoTi 8-as kill-je, HA rush visszaverés
Natural Selection: aim hacks public szerveren
Hell Rell - cheat or not - part 2
MoTi play as onos :) - ns_dig_siege_fnl - onos tactics to win a game
Natural Selection: Hell Rell cheat or not?
ABLE-CUP match #4 ns_origin team3-vs-team4 t3=marine
MoTi play as onos :) - siege007 - onos tactics when HA rush
ABLE-CUP match #1 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
ablecup-m5-m6-ns_origin-t1-t4.zip
Hell Rell - cheat or not - part 3
ABLE-CUP match #2 ns_origin team1-vs-team2 t1=alien
SZŐNYI ISTVÁN Képzőművészeti Szabadiskola (XXXIX. évfolyam) tábor, 116 kép
ABLE-CUP match #3 ns_origin team3-vs-team4 t3=alien
ablecup2-m1r2
MoTi play as onos :) - csiege_b7 - onos tactics when HA+JP rush
Super Sony Speedhack on ns_stargate-sg1-beta4 map

Partner program:

Klikk ide a részletekért!



Igényelj CS2.HU-s
domaint INGYEN!



Ugrás az oldal tetejére

  Honlap térkép (sitemap)


Hamarosan! Hamarosan! Forum

PARTNEREK: